יום שלישי , אפריל 30 2024

ראש העיר הנכנס מתנגד להעברת בר אילן

למרות שכרמל שאמה הכהן אמור להיכנס לתפקידו רק בעוד כשבועיים, הוא כבר החל לטפל בנושאים הבוערים שיש על סדר היום. ראש העיר הנכנס נפגש עם נציגי האוניברסיטה ושלח מסר תקיף למשרדי הממשלה

ראש העיר רמת גן באוניברסיטת בר אילן
ראש העיר ובכירי אונברסיטת בר אילן צילום ארכיון - דוברות אונבריסטת בר אילן

כבר מספר שנים, נמצאת על הפרק הדרישה של עיריית גבעת שמואל להעביר את  הבעלות על שטחי אוניברסיטת בר אילן מרמת גן לגבעת שמואל, למרות שהרכבת כבר יצאה, ושטחי האוניברסיטה אמורים לעבור לגבעת שמואל.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות


ראש העיר הנכנס כרמל שאמה הכהן שולח מסר תקיף לראש עיריית גבעת שמואל ומשרדי הממשלה:  “מעתה עיריית רמת גן בראשותי תעמוד כחומה בצורה בהגנה על האינטרסים של העיר ותושביה. גם בסוגיית האוניברסיטה, למרות נקודת הפתיחה הרעה – לא אמרנו את המילה האחרונה. אוניברסיטת בר אילן קשורה למעלה מ-50 שנה עם העיר רמת גן. האוניברסיטה היא מוסד לאומי ואין לאפשר הפיכתו לקורבן פוליטי. משרדי הממשלה השונים והרשויות השכנות הצליחו בשנים האחרונות לפגוע באינטרסים של תושבי רמת גן ולהעדיף אינטרסים אחרים על פנינו. זה נגמר. מעתה – הם ייאלצו לחשב מסלול מחדש. נשיב את רמת גן לימי הזוהר.

לכתבות נוספות –

הותר לפרסום: המשטרה עצרה חשוד בפדופיליה מרמת גן

עוד הוסיף שאמה הכהן  “נפגשתי עם נשיא אוניברסיטת בר אילן פרופ’ אריה צבן, עם יו״ר מועצת הנאמנים של האוניברסיטה שלמה זהר ועם מנכ״ל האוניברסיטה זוהר ינון. שוחחנו על כוונת עיריית גבעת שמואל להעביר את שטח האוניברסיטה לבעלותה. בכוונתי לעשות כל מאמץ על מנת למנוע גזל שטח האוניברסיטה מעירנו רמת גן. לצערי, נקודת הפתיחה עמה אני מתמודד רעה, כיוון שרכבת ההחלטות כבר יצאה מהתחנה, דרסה את האינטרסים של תושבי רמת גן ונוטה לקבוע כי שטחי האוניברסיטה יועברו לעיריית גבעת שמואל. מדובר בהפסד של מיליוני שקלים בשנה לקופת העיר רמת גן מכספי ארנונה והיטלים נוספים. כעת עלינו לשנות החלטה רעה זו. בכוונתי לנהל מאבק ציבורי נחוש ובלתי מתפשר בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. זה ראש עיר חביבי הוא בא לעבוד

  2. כרמל. אתה תותח.
    על תוותר על נכס יקר זה.
    האינטרסים לא מובנים. 50 שנה לפח כי נרדמו בשמירה. אוניברסיטה זה סמל, זה גאווה, זה צביון. אל תתן לממשלה לקחת את זה מאיתנו תושבי רמת גן.
    במידה וצריך עצומה נתמוך בכל הכח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות