יום שלישי , אפריל 30 2024

הגפן בר”ג – השכונה השלישית הכי טובה להשקעה

כך על פי בדיקה של השמאי אוהד דנוס, לשעבר יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, שמיפה את שכונות המגורים הכדאיות ביותר להשקעה כיום.

שכונת הגפן -רמת גן - פרויקט פסגת דן-איוולב מדיה
שכונת הגפן -רמת גן - פרויקט פסגת דן-איוולב מדיה

הנה ידיעה שתעניין כל מי שעוסק בהשקעות נדל”ן. שכונת הגפן ברמת גן היא השכונה השלישית הטובה ביותר להשקעה בישראל. כך על פי בדיקה של השמאי אוהד דנוס, לשעבר יו”ר לשכת שמאי המקרקעין.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


וואטסאפ רמת גן

השוכנת בלב גוש דן ומצויה בימים אלה בעיצומו של תהליך התחדשות עירונית על ידי חברות הנדל”ן מהמובילות בתחום, שבסיומו צפויה עליית מחירים משמעותית. האוכלוסייה בשכונת הגפן מורכבת ממשפחות צעירות, מצעירים משכילים העובדים באזור או לומדים באזור, ובאופן כללי חתך סוציו אקונומי גבוה.

יתרונות השכונה: בסמוך לשכונה מוסדות חינוך רבים – תיכון אהל שם, אורה המודיעים, בית צבי, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ר”ג, שנקר ועוד. מבחינת מיקום, השכונה נמצאת בקרבת מרכזי קניות גדולים בהם קניון איילון, קניון ביאליק ומתחם איי די דייזן סנטר וליד פארק הירקון, מתחם הבורסה, רחוב ביאליק, רמת החייל ותל אביב, במרחק אופניים מאוניברסיטת תל אביב ומוזיאון תל אביב.

משני צידי השכונה- ברחובות ז’בוטינסקי ואבא הילל, קיימת תחבורה ציבורית לכל רחבי הארץ, כשהקו האדום גם הוא צפוי לעבור בה. בנוסף, לשכונה נגישות תחבורתית לנתיבי איילון וכביש 4. לחלק מהבניינים בשכונה נוף פתוח לפארק הירקון ולמגדלים הגבוהים יותר, נוף עד לים התיכון.

מחירה הממוצע של דירה חדשה (4 חדרים) עומד על 2.2 מיליון שקל. צפי עליית מחירים בטווח של 5 שנים: 2.5 מיליון שקל. תשואה מוערכת: 14% עליית שווי ובנוסף דמי שכירות במהלך התקופה (עוד 16%).

דולי אלרום, מנהלת השיווק בקבוצת דן נדל”ן הבונה את פרויקט “פסגת דן “בשכונה: “הלוקיישן הוא הדבר החשוב ביותר בנדל”ן והרוכשים מבינים זאת היטב.

מגדל “פסגת דן” ממוקם בשכונה איכותית ובמיקום אסטרטגי על ציר ז’בוטינסקי המתחדש עם נגישות גבוהה לרכבת הקלה ולתחבורה ציבורית. המיקום יאפשר גישה מהירה ונוחה למרכזי התעסוקה וההייטק המובילים ובסמיכות למרכזי הקניות, הבילויים והמסעדות הטובים ביותר. סמיכותו של המגדל לפארק הירקון, פארק ירוק ופתוח מעניקה ערך מוסף גבוה ואיכות חיים אשר משדרגת את הביקוש”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. אכן שכונה נפלאה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות