יום שלישי , אפריל 30 2024

“הילדים שלנו לא יהיו סוג ב”

הורי ילדי גן לוטם בגבעתיים נלחמים בהחלטת העירייה לפנות את ילדיהם מכתת האם שלהם בגן לוטם וממתחם ריינס בכלל במהלך חודש יולי לצורך שיפוצים. זאת, אחרי שגילו שילדים אחרים יישארו במתחם. העירייה: מנסים למצוא פתרון

גן לוטם גבעתיים
גן לוטם גבעתיים

תנו לילדינו להישאר בגן בזמן הקייטנה בחודש יולי – כך דורשים הורים בגן לוטם ששוכן במתחם ריינס בגבעתיים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


במכתב ששלחו לראש העירייה כותבים ההורים כי “כפי שנציגי העירייה הבהירו בעל פה ובכתב אין שום בעיה בטיחותית בכיתת גן לוטם שמונעת מילדינו את השימוש בכיתה במהלך קייטנת חודש יולי.

זאת, בניגוד למסר הסותר שיצרו הנציגים במכתבים הרשמיים שנשלחו ביומיים האחרונים להורי ילדי גן לוטוס והורי ילדי גן לוטם. אנו מבקשים שנציגי העירייה ינהגו בשקיפות ולא יסתתרו מאחורי ‘התפלפלויות משפטיות’ ונוסחים מעורפלים על מנת להצדיק את החלטתם המפלה. אין בכוותנו לאפשר לגורמים שונים בעירייה להמשיך ולהתייחס אל ילדינו כסוג ב”.

לדבריהם, “הובא לידיעתנו כי טרם שליחת המכתבים נציגי העירייה פנו לגן זית ולגן אגוז בבקשה שיקלטו את גן לוטוס בכתתם. משסירבו (נציגי גן זית וגן אגוז), החליטו נציגי העירייה, באופן חד צדדי, ללא שיתוף הורי גן לוטם, לפנות את ילדי גן לוטם מכיתת האם שלהם וממתחם ריינס בכללותו. זאת על מנת שכיתתם תשמש קבוצת ילדים אחרת ממתחם ריינס. חשוב לציין כי מהלך זה עומד בסתירה להסכמות שנתנו בכתב ובעל פה בעבר.

לאורך כל שנת הלימודים הנוכחית ושוב במועד ההרשמה לקייטנות שנפתח במאי, הודיעה העירייה להורים, שהקייטנה תתקיים בגן לוטם ופתאום באופן חד צדדי הפרה העירייה את ההסכם וההבטחות שניתנו להורים ולילדים והודיעה על “פינו כפוי” של ילדי גן לוטם והעברתם לבית ספר כצנלסון”.

 

עו”ד זהר רון, שמובילה יחד עם הורים נוספים את המאבק כאמא לילדה בגן וחברה בוועד ההורים העירוני, אומרת כי “פשוט שיקרו לנו. אמרו לנו שהמתחם בשיפוצים ‏ובעצם מתברר שרק גן לוטוס בשיפוצים וכל שאר הגנים נשארים במתחם. בחרו בנו כשעיר לעזאזל ‏לפנות אותנו לכצנלסון. חשבו שלא נעלה על התרגיל המלוכלך, אך גם המכתב שהגיע ללוטוס התגלגל לידינו ‏והתרמית התגלתה. העירייה מתעלמת מהפניות הרבות בניין זה”.

מהעירייה נמסר בתגובה: “המחסור בגני ילדים בעיר לשנת הלימודים הקרובה, מחייב את העירייה העירייה, בין היתר, להקים כבר במהלך
חופשת הקיץ, גן נוסף במתחם הגנים בריינס. זו הסיבה למחסור במבנה אחד של גן לקיים בו את קייטנת יולי. גן לוטוס שהוא זה העתיד לעבור את השיפוץ בקיץ, משמש במהלך השנה ילדים בשנתונים הצעירים, עבורם קיים קושי רב לעבור חודש קייטנה במתחם של בי”ס או בפיזור בין קייטנות אחרות וזאת על פי חוות דעת מקצועית- חינוכית. על כן הוחלט כי ילדי קייטנת גן לוטם, המשמש כגן בעבור ילדים בשנתונים בוגרים – טרום חובה וחובה, יעברו לבי”ס כצנלסון לתקופת הקייטנה ואילו קייטנת ילדי גן לוטוס תתקיים במבנה גן זה.
העירייה ערה למצוקת הורי גן לוטם וניסתה לבדוק מספר פתרונות חלופיים, אך למרבה הצער, כולם נמצאו כבלתי אפשריים ליישום. אנו נעשה הכול ובטוחים כי גם נצליח בכך, שקייטנת ילדי גן לוטם, בבי”ס כצנלסון תהיה מצויינת ותעניק חוויה חיובית לילדים ולהורים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות