ד"ר צלינה כהן קיבלה את אות יקירת האקדמית רמת גן rgg-news מאי 8, 2018 את האות העניק לה פרופ' אהוד קוקיה, נשיא המכללה. תעודות האות נושאת את הנימוקים הבאים: על פעילותה רבת השנים בתחום הסיעוד, על החזון, העשייה והתרומה בחינוך האקדמי לאחים ואחיות. על קידום ההוראה והמחקר בסיעוד, על היותה מורת דרך לדור ממשיך של אחים ואחיות בתחום הקליני והמחקרי, ועל הקמת והובלת תחום הסיעוד … קרא עוד » שתף