יום חמישי , אפריל 2 2020
ראשי / גבעתיים / ברנר גבעתיים זכה בפרס החינוך המחוזי

ברנר גבעתיים זכה בפרס החינוך המחוזי

בית הספר היסודי "ברנר" גבעתיים התבשר כי זכה בפרס החינוך המחוזי. ועדת הפרס בראשות מפקחת המחוז במשרד החינוך רינת זכאי הגיעה לבית הספר יחד עם צוותה ליום התרשמות

בית ספר ברנר גבעתיים
בית ספר ברנר גבעתיים

הישג לבית ספר "ברנר" בגבעתיים: משרד החינוך מעניק לו את פרס החינוך המחוזי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של רמת גן ניוז

  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "רמת גן" Rggnews1@gmail.com


הייחוד של בית הספר "ברנר" בהנהלתה של רונית גרייף מתבטא במילה "ביחד" המחבר את המילים: ברנר, יזמות, חדשנות ודיאלוג. צוות וועדת הפרס סייר בבית הספר והתרשם ממרחבי הלמידה החדשניים ברחבי בית הספר ואת דרכי העבודה הייחודיות על פי עקרונות הפדגוגיה מוטת העתיד הן במרחבים הציבוריים והן בכיתות האם.

צוות בית הספר נערך היטב לביקור וזכה לפרגון רב על העשייה ומהפעילות במרחבים החדשניים העוסקים בשילוב בין טכנולוגיה ולמידה ומכלל הפעילות בשכבות הגיל השונות.

מנהלת בית ספר ברנר רונית גרייף ציינה כי "אני גאה לעמוד בראש צוות ברנר הלומד ומחדש הכל למען רווחת התלמידים ברמה הרגשית, חברתית ולימודית".

יש לציין כי וועדת הפרס בוחנת את מוסדות החינוך במספר קריטריונים בהם:

  1. למידה משמעותית: המוסד החינוכי פועל באופנים מגוונים ליישום מדיניות הלמידה המשמעותית על ידי פיתוח תהליכי הוראה-למידה והערכה המקדמים הישגיות, חדשנות, הבנה מעמיקה, טיפוח כלי חשיבה ולמידה, יצירתיות ומצוינות לימודית. תלמידי בית הספר מגלים סקרנות ועניין בלמידה ובחיים החברתיים. המוסד החינוכי מיישם מגוון חלופות בהוראה-למידה-הערכה התורמות לפיתוח מיומנויות התלמיד וכישוריו. כמו כן הוא מקדם את הישגי התלמידים לאורך זמן ובאופן שניתן למדידה ולהערכה.
  2. מענה לצורכי תלמידים: המוסד החינוכי נותן מענה לצרכים הייחודיים של מגוון תלמידיו ופועל לשילוב ולקידום תלמידים בעלי צרכים ייחודיים בכיתת האם ובמסגרות ייעודיות, גם למניעת נשירה.
  3. הכלה והשתלבות תלמידים בחינוך הכולל: בית הספר מכיל ושוקד על מתן יחס אישי, טיפוח תחושת המסוגלות האישית של כלל הבאים בשעריו. עובדי ההוראה והתלמידים, גיוון בדרכי ההוראה והלמידה, הנגשה והסרת חסמים ללמידה ולהתפתחות, ישפרו את סיכוייו של כל תלמיד לממש את הפוטנציאל האישי ולהגיע להישגים לימודיים וחברתיים מתוך תחושת הצלחה, סיפוק אישי ומימוש עצמי.
  4. אקלים בית ספרי: המוסד החינוכי פועל לטיפוח אקלים של דרך ארץ, אכפתיות וכבוד. הוא מחנך ללקיחת אחריות, לאי־אלימות, למניעת התנהגויות עתירות סיכון, לשמירה על

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל dnewsltd@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

גלידות איכותיות. צילום: רות ברונשטיין

גבעתיים: גלידה עד הבית!