עיריית גבעתיים בשיתוף חברת חשמל משיקה שירות חדש לרווחת תושבי העיר וללקוחות החברה הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל – עמדת השירות מאוישת בנציג של החברה בתוך מרכז שירות לתושב בגבעתיים. שירות “עד הבית” משלב מספר שירותים יחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים. השירות החדש נועד להקל על תושבי העיר, ומאפשר קבלת שירותים מהעירייה ומחברת החשמל תחת קורת גג אחת. השירות של חברת חשמל במרכז שירות לתושב יינתן בימי רביעי בין השעות 08:00-13:30
בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבל קהל בחברה כדוגמת החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת”מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.
רן קוניק ראש עיריית גבעתיים: ” השירות החדש במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית גבעתיים לחברת חשמל, משקף את המאמצים הרבים והמשאבים שאנו משקיעים לטובת שיפור ייעול והנגשת השירותים העירוניים. העמדה החדשה, תחסוך זמן יקר לתושבים, שנדרשים להסדיר סוגיות מסוימות מול החברה. אני שמח על שיתוף הפעולה עם חברת חשמל שמאפשר לנו להקל על תושבי עירנו לקבל שירות מהיר. השירות הזה, מצטרף לשירות נוסף, שהשקנו לאחרונה, עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי אשר הותקנה במרכז לשירות לתושב בעיר.”
אורן הלמן, סמנכ”ל שירות בחברת החשמל:” עמדת השירות בתוך העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, שכוללת הטמעה ושיפור של כלים דיגיטליים רבים, ערוצים חדשים לקבלת שירות ואפילו מתן שירות טלפוני בשפות השונות, כאשר המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו בכלל, ולתושבי גבעתיים והסביבה בפרט”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il