יום שישי , אפריל 19 2024

חלומות פשוטים: קירוב לבבות של בני הנוער בעקבות הצגה מעוררת השראה

ביום ראשון האחרון קיימה מחלקת הנוער והצעירים במנהל החינוך העירוני בגבעתיים פעילות לכל תלמידי שכבת י' בעיר,  שבמסגרתה צפו התלמידים בהצגה המעולה "חלומות פשוטים" של אקים בית שאן.

תלמידי בתי הספר בגבעתיים צפו ביום ראשון האחרון בהצגה מרגשת ומעוררת השראה הנקראת “חלומות פשוטים” שמטרתה היא לקרב את בני הנוער לאדם השונה ולשבור מחיצות בין מעגלים שונים באוכלוסייה. שחקני ההצגה הם בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית והם מופיעים כחלק מפרויקט הסברה ייחודי של סניף אקים רמת-גן גבעתיים “גשר לאדם” המתמקד בהגברת המודעות בקרב התלמידים, המקדם תהליך של שינוי עמדות ורואה במפגשים של השחקנים עם התלמידים בשילוב דיון פתוח לשאלות את הדרך הנכונה להתמודדות עם בורות ודעות קדומות.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות


את המפגש המרגש פתח גדעון מיטשניק, חבר הנהלת סניף אקים רמת-גן גבעתיים שיזם את פרויקט “גשר לאדם” לפני למעלה מ – 13 שנה ובמסגרתו צפו עד היום בהצגות השונות שהועלו כ – 23,000 תלמידים, אנשי חינוך, חיילים, שוטרים, מתנדבים ועוד.

 בנוסף, הצטרפו לצפייה בהצגה המרגשת גם חיילי המשטרה הצבאית, חניכי מע”ש גבעתיים, נציגי אגף החינוך, מחלקת הנוער ורחל און, יו”ר סניף אקים רמת-גן גבעתיים. בתום ההצגה, המשיכו בני הנוער לפאנל בהשתתפות בימאי ההצגה ואחד השחקנים. במהלך הפאנל שמעו התלמידים את הסיפורים שמאחורי ההצגה וכן ניתנה להם ההזדמנות לשאול שאלות. בני הנוער שצפו בהצגה שיתפו בחווייתם כי התרגשו מאוד ושמחו שהייתה להם ההזדמנות לצפות בהצגה מפתיעה, מעוררת אמפתיה, סוחפת ואף סוחטת דמעות.

עיריית גבעתיים באמצעות מחלקת הנוער והצעירים במנהל החינוך, פועלים במשך כל השנה בשיתוף עם סניף אקים רמת-גן גבעתיים, משפחות, מתנדבים ויחידים מהקהילה, במגוון רחב של פעילויות במטרה לשבור מיתוסים, לקרב את  שני העולמות ולהגביר את ההתנדבות, הסולידריות ומעורבות החברתית של בני הנוער למען יצירת קהילה וחברה טובה יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות