תאונת דרכים קשה אירעה ברחוב ויצמן פינת המעיין בגבעתיים. מחקירה ראשונית עולה כי נהג רכב פגע בהולך רגל ובשני רכבים חונים.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית
הולך הרגל, בן 45 פונה במצב קשה כשהו מורדם ומונשם. הנהג בן 68 פונה במצב קל לבית החולים תל השומר.
כוחות משטרה ובכללם בוחני תנועה במקום מכווינים את התנועה וחוקרים את נסיבות האירוע. בהמשך נקבע מותו של הולך הרגל בבית החולים.
חקירת התאונה נמשכת.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
לא יודע אם זה מוכר להרבה אנשים אז כדאי שתדעו: משרד התחבורה הקצה לפני שנים תקציב עבור פרויקט 'האטת התנועה' בתוך הערים. מסתבר שיש מדד 'מהירות ממוצעת' בנסיעה בעיר ומשווים בין ערים שונות.
ערים מסוימות הלכו עם הפרויקט ובנו כיכרות ופסי האטה(במפרים) , זה צעד לא פופולרי כראש עיר כי התושבים מתלוננים- אף אחד לא אוהב במפרים.
בגבעתים יש במפרים, ברחובות צדדיים, לדוגמא הל"ה שמוביל מרחוב ויצמן לת"א ואכן התנועה שם מואטת (יחסית, כמובן שיש עדיין בריוני כביש שמגיעים ל70 קמש בין פס האטה אחד לשני). ברחוב ויצמן המדובר ניתן להחליף את הרמזורים, אמצעי מיושן שלא צריך להימצא במרכז עיר, בכיכרות. כשיש רמזורים נהגים מאיצים לאורך הרחוב הארוך והישר כדי להספיק לירוק, לעומת כיכר שנהג סביר יאט כשיבחין בה. תאונות הן לא גזירת גורל, ניתן למנוע בעזרת את חלקן באמצעות תכנון.