יום חמישי , מרץ 28 2024

אצטדיון רמת גן ייהרס, במקומו יוקם מתחם תעסוקה

עיריית רמת גן אישרה תכנית לפיה האצטדיון המיתולוגי ייהרס ובמקומו יבנו מגדלי משרדים ומתחם תעסוקה בדומה למתחם הבורסה.

איצטדיון ווינטר

אצטדיון וינטר הוותיק אירח בעבר אירועי ספורט בינלאומיים, הופעות שונות ואפילו את משחקי המכביה אך בשנים האחרונות נראה  שימי הזוהר שלו מאחוריו. כיום מתקיימים במקום רק משחקי הפועל רמת גן מהליגה הלאומית, שמושכים מעט מאוד קהל והאצטדיון נראה מוזנח ונטוש רוב הזמן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בשבע השנים האחרונות קידמה עיריית רמת גן תכניות שונות למתחם, כשבתקופת ראש העיר צבי בר הוחלט דווקא לשדרג ולהגדיל את האצטדיון ולהוסיף כך שיעמוד בסטנדרטים בינלאומיים, ולצידו לבנות מגדלי משרדים. העירייה אפילו יזמה תחרות אדריכלים בינלאומית ליצירת תכנית למתחם וארבעה משרדים הגישו הצעות.

אתר בניה

מאז כניסתו של ראש העיר ישראל זינגר לתפקיד, השתנתה המגמה והוחלט לשפץ את האצטדיון כך שיוכל לארח משחקים מליגת העל, אך הדגש יהיה על יצירת אזור תעסוקה חדש בדומה למתחם הבורסה.

בעירייה מתנגדים לשילוב מגדלי מגורים במתחם, ומעוניינים להקדיש את כל המתחם לתעסוקה בלבד.  עיריית רמת גן ורשות מקרקעי ישראל מנהלות משא ומתן על תכניות הבנייה של העירייה, ובמידה ויאושרו האצטדיון המיתולוגי יראה שונה לגמרי.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עגלות קפה ברמת גן. צילום: ליאור שמחי

קפה בגינה – המיזם שיחזיר את הקהילתיות לרמת גן?

תפריט נגישות