יום שלישי , אפריל 16 2024

האם ייאסר השימוש בטלפונים בבתי הספר ברמת גן

נערכים לשנת הלימודים: עיריית רמת גן בוחנת אפשרות להפחית ולהגביל את השימוש בטלפונים סלולריים לתלמידים בבתי הספר. בסקר בתל אביב, 88% מההורים היו שמחים שהילדים ישתמשו פחות בנייד.

האם יאסר שימוש בטלפונים בבתי הספר

האם רמת גן מתכוונת לאסור על שימוש בטלפונים בבתי הספר בכדי להפחית את הזמן של הילדים מול המסכים. בתל אביב כבר מדובר על מגנה בבתי הספר. בגבעתיים בשלושה בתי ספר, מפקידים הילדים את הטלפונים בתחילת היום.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“אנחנו מתכוונים לכנס את גורמי החינוך בעירייה,  נציגות של הורי התלמידים  ואפילו עם נציגי התלמידים  כדי לגבש החלטות בנושא זה. אני מניח שלאחר שנלמד את הנושא לעמוק את היתרונות והחסרונות נקבל את ההחלטות הטובות ונכונות ביותר” כך  אמר השבוע לרמת גן גבעתיים ניוז גורם בכיר בעיריית רמת גן.

בעיר השכנה, תל אביב,  שם כבר החלה העירייה לפעול  בנושא זה בגנים ובבתי הספר במטרה להפחית את השימוש בטלפונים החכמים במוסדות החינוך בעיר. ההחלטה התקבלה בעקבות סקר גדול  מקיף שערכה העירייה בנושא וחשף תמונת מצב מדאיגה על הרגלי השימוש בטלפון הסלולרי בקרב בני הנוער.  מהסקר שפורסם עולה כי 74% מההורים הודו שהמסכים פגעו מאוד בקשר שלהם על הילדים, ו-88% אמרו שהיו שמחים להשתמש פחות בנייד. 66% מהילדים טענו שכאשר הם מנסים לדבר עם ההורים הם עסוקים בטלפון הנייד וב-40% מהמשפחות,  המכשיר הנייד נמצא עם הילד בשולחן האוכל בארוחות משפחתיות וכן במסגרת של בילויים משפחתיים.

בעיריית גבעתיים ציינו  “אצלנו כל בית ספר עצמאי להחליט בנושא הפחת השימוש בסלולרי התחומי בית הספר. אצלנו קיימים כבר שלושה מוסדות חינוך שבהם מפקידים את הסלולרי בתחילת היום ובסוף היום מגיעים לאסוף אותו”.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה  – “על אף שמדובר ביוזמה מבורכת, עיריית רמת-גן אינה מבצעת מהלכים מהותיים מעין אלה ללא היוועצות עם מנהלי בתי הספר והורי התלמידים. העירייה תבחן את הנושא בשיתוף עם הגורמים הרלוונטיים ותשקול את צעדיה בהתאם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות