יום שלישי , אפריל 16 2024

הילדים חוזרים לבית הספר בסוף הקיץ? אלה החנויות שאתם צריכים לבקר

ציוד חדש לבית הספר מעניק לילדים את המוטיבציה שהם צריכים כדי להצליח בשנת הלימודים הבאה. אז איך עוזרים לילדים להתחיל שנה חדשה ומה צריך להביא לבית הספר, אלה החנויות שיעשו לכם סדר בדברים.

חוזרים לבית הספר - כלי כתיבה, תיקים קלמרים ועוד ציוד לבית הספר
חוזרים לבית הספר - כלי כתיבה, תיקים קלמרים ועוד ציוד לבית הספר

אם כמו בכל שנה אתם נזכרים רק לקראת סוף הקיץ לקנות ציוד לילדים אז הכתבה הבאה בשבילכם! השנה במקום לחכות לרגע האחרון אספנו עבורכם את חנויות כלי הציוד והצעצועים הכי שוות באזור ברמת גן וגבעתיים כך שתוכלו כבר עכשיו לנצל את כל המבצעים הכי שווים לקראת החזרה לבית הספר ולסיים את סאגת החזרה ללימודים עוד לפני שהילדים מתחילים לשגע אתכם. הצטרפו אלינו וגלו מי הן החנויות שהכי יעזרו לכן להכין את הילדים לקראת שנת הלימודים הבאה!

כפר השעשועים גבעתיים

כפר השעשועים גבעתיים
כפר השעשועים גבעתיים

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כפר השעשועים גבעתיים מנוהל כיום על ידי שני אחים בעלי חזון למקום שמציע חוויה קצת שונה. בדומה לסניף השני המנוהל על ידם באור יהודה גם כאן הרעיון הוא ליצור חנות בקונספט של one stop shop. למי שלא מכיר את המושג מדובר ברעיון פשוט, חנות בה תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים כך שתגיעו לחנות ומשם תוכלו לצאת ולחזור ישר הביתה בלי שום עצירות להשלמות בדרך.
רעיון טוב הוא תמיד דבר מעניין אבל כשרואים איך החנות מבצעת זאת בפועל קשה שלא להתפעל מהחשיבה והמאמץ המושקע בחנות. דוגמא מגניבה לone stop shop אפשר למצוא בתקופת הקניות לקראת חג הפורים שבה נכחו בחנות שתי תופרות במיוחד עבור לקוחות שמעוניינים לחסוך נסיעה מיותרת לתופרת כדי להתאים את התחפושות במיוחד למידות שלהם או של הילדים. כך החנות דואגת לסגור לכם את כל הפינות כדי שאתם תצאו מרוצים וללא דאגות.

החנות בנויה כך שתתאים לכל הגילאים מגיל 0 עד 99 כשכל אחד יכול למצוא שם מה שהוא צריך החל מציוד ספורט, ציוד חזרה לבית ספר, כלי יצירה ועוד. כך תוכלו לשוטט בין המחלקות השונות ותאמינו לנו שלא חסרות מחלקות בכפר השעשועים. מחלקת תיקים ( עם מותגים כמו ג’אנס ספורט, קל גב, אדידס, אנדר ארמור ), מחלקת צעצועים, מחלקת עץ, מחלקת חצר וגינה, מחלקת ספורט ועוד. החנות אפילו מוכרת בריכות אינטקס ( בריכות עמודים ) למי שמחפש פיתרון להתחממות הגלובלית או סתם בריכה להשתכשך בה במהלך הקיץ.

אלפי תיקים שונים
אלפי תיקים שונים

גימיק מגניב שהחנות מציעה שלא ניתן לראות במקומות אחרים הוא האירועים השונים שהחנות מארגנת, כמו לדוגמא אירוע הבאבלס שהביאו לילדים בו הפריחו בועות ענקיות, או אירוע הסליים שכולו עסק בסליים שמטריף את הילדים ואפילו אירוע חזרה לבית הספר בהשתתפות מיכל דליות הידועה יותר בשם הבמה שלה “סופר נני”.
באמת אפשר לראות שהחנות עושה מעל ומעבר כדי להציע חוויה שונה ממה שניתן לראות בדרך כלל בחנויות צעצועים אחרות וזה מה שהופך את החנות לכזו איכותית ואהובה על ידי לקוחות רבים שחוזרים פעם אחר פעם להינות מחווית קנייה שונה.

לקראת החזרה לבית הספר תוכלו למצוא בכפר השעשועים עוד כמה פינוקים שיעזרו לכם להכין את הילדים לשנת הלימודים הבאה כמו מכונות לעטיפת ספרי לימוד, כלי כתיבה, מאות תיקים וקלמרים שונים, ועוד מגוון רחב של ציוד לימודים שיעזור לילדים לאורך כל תקופת הלימודים. נוסף על כך בצמוד לחנות ישנה חנות בגדים שם אפשר לקנות חולצות בית ספר איכותיות לילדים עם לוגו בית הספר ומי שיקנה במקום תיק אפילו יקבל מתנה חולצה חינם!

שעות פעילות:
א-ה’: 09:00-20:00
שישי: 08:00-15:00

ציוד חזרה לבית ספר
ציוד חזרה לבית ספר

כתובת: תפוצות ישראל 6, גבעתיים
טלפון: 03-5710483

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חשד שגרפו למעלה ממיליון שקל | צילום: באדיבות משטרת ישראל

‘חשד שהנפיקו ויזות פיקטיביות לקנדה’ – נעצר תושב רמת גן בשנות ה-30 לחייו

תפריט נגישות