יום שישי , מרץ 29 2024

המורה שעושה סטנדאפ: לקראת הבחירות לרשויות (או: לא להיות בעבודה)

מה עושים המורים בחופש הגדול? מקבלים מדור באתר חדשות מקומי. ניר שוורצמן, מורה מרמת גן, בשיעור אזרחות קצר: על הזכויות והחובות לקראת יום הבחירות

שיעור אזרחות עם ניר שוורצמן, צילום אילוסטרציה
שיעור אזרחות עם ניר שוורצמן, צילום אילוסטרציה

מרגישים שהרחובות נקיים יותר? עונים לכם מהר במוקד 106?


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ראש העיר בא לעשות לכם נעים בגב לפני השינה?

ברכותיי, אתם נמצאים בשנת בחירות, העונה הזאת בשנה בה אי אפשר לנסוע יותר מעשרה מטרים בלי להיתקל בשלט עם תמונה של בנאדם רנדומלי, שאנונימי אפילו למשפחה המורחבת שלו, הנושאת את הכיתוב המקורי “רק X יכול לעשות Y”.

שלטי תמיכה במועמדים ברחבי הארץ, צילום: מטה צביקה ברוט בת ים
שלטי תמיכה במועמדים ברחבי הארץ, צילום: מטה צביקה ברוט בת ים

פשוט תגידו לא

מי אתם, האנשים שתולים שלטים כאלה על החלונות שלכם? אני מבין את אישתו של המועמד שתולה את זה במרפסת, כי, בכל זאת, היא רוצה להיות הגברת הראשונה של העיר, כך תוכל לדלג על התור בסביח של עובד, אבל מה האינטרס של כל האחרים?

כן, אני יודע שלכולם הוא הבטיח לכאורה שהם יהיו סמנכ”לים בעירייה אם וכאשר הוא יבחר, אבל זה לא עובד ככה במציאות, רק אחים שלו יכולים להיות, זה אפילו כתוב בתנאי המכרז.

ברצוני לצאת כאן בקריאה נרגשת לתושבי רמת גן גבעתיים ולהזהיר: אם שכן שלכם מבקש שתעזרו לו בעבודת שטח תמורת תפקיד עתידי, פשוט תגידו לא. אותה תשובה רלוונטית כשהוא ישאל אם להכניס אתכם לקבוצת הווטסאפ של הבניין, “רכסים 24, רכסים ונהנים”.

יו"ר ועד הבית חופר בקבוצה של הבניין, צילום אילוסטרציה
יו”ר ועד הבית חופר בקבוצה של הבניין, צילום אילוסטרציה

איום הרקטות מאור יהודה

יותר מדי מנסים לחקות את מה שקורה בפוליטיקה הארצית. אצלנו בעיר לדוגמא מתמודד תת אלוף במיל’. בשביל מה אנחנו צריכים ביטחוניסטים בעירייה? להילחם באיום הרקטות מאור יהודה? זה אור יהודה, גם עם תת אלוף במיל’ בראשותנו אין לנו סיכוי מולם.

מועמדים יקרים, רוצים להרשים את הציבור? גייסו לשורותיכם קצינים ג’ובניקים מהשלישות ומתל השומר. מישהו שישב במשרד 25 שנים, גלש כל היום בוואלה סלבס, מקבל פנסיה תקציבית מגיל 43 ואפילו קצבת נכות על ציפורן חודרנית. הוא הגיבור שלי, הוא חי את החלום הישראלי, זה בנאדם שאני רוצה שידאג לי.

מי עומד מאחורי השלט?, צילום: באדיבות תושב רמת גן
מי עומד מאחורי השלט?, צילום: באדיבות תושב רמת גן

מילה אישית לסיום

אני יודע שלהרבה מכם לא ממש אכפת מהבחירות המוניציפאליות ואתם מאמינים שמה שהיה הוא מה שיהיה, לגיטימי. אבל תנו לי לגלות לכם שבבחירות העירוניות הקרובות יש י-ו-ם ש-ב-ת-ו-ן ב-מ-ש-ק, אז אנא מכם, מלאו את החובה הציבורית שלכם ולכו לים.

או שתצאו לבלות במרכז הצעירים של רמת גן, שעדיין לא הבנתי את טווח הגילאים להם הוא מיועד. על פי הגדרת המרכז הוא מיועד לבני 18-35. מה הקשר בין בני 18 לבני 35? בגיל 18 אתה פותח חשבון בנק רק כי הבנק נותן לך כרטיס להופעה של משינה. בגיל 35 אנשים מהשכבה שלך כבר גרושים פעמיים.

מלאו את חובתכם האזרחית, צילום אילוסטרציה
מלאו את חובתכם האזרחית, צילום אילוסטרציה

אם הייתי כותב במקומון אמיתי ולא באתר לא מוכר

זה הזמן להודות לכם על הקריאה. בעמוד הבא ניתן למצוא את מדור ה”רכילות” כי “חשבנו על דרך אחרת לפרסם עסקים, כל מיני סלבס יצטלמו שם ואנחנו נכתוב ידיעה שתדגיש את שם העסק במאה אחוז מהאייטמים והקוראים יחשבו שזה במקרה ושהעסק לא משלם לנו על זה, הנה למשל אביב אלוש קנה שני זוגות משקפיים באופטיקה עיניים במרום נווה, אחד לו ואחד לאישתו, תתחדשו :), בסך הכל ידיעה רכילותית לגיטימית”, היה ארוך מדי.

ניר שוורצמן המורה שעושה סטנדאפ, צילום: פרטי
ניר שוורצמן המורה שעושה סטנדאפ, צילום: פרטי

להצטרפות לעמוד המורה שעושה סטנדאפ למורים בפייסבוק לחצו כאן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. ללא ספק –
    ניר שוורצמן הבנאדם הכי מצחיק בארץ!!!

  2. רועי יעקבי

    צריך לצנזר אנשים כאלה. יוצאים כנגד השיטה! מה אתה עשית בשביל מדינה?? פושטק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות