יום שלישי , אפריל 16 2024

חוגגים 70 לבית החולים שיבא: “אחד החוזקות של העיר”

רבקה מיכאלי, משה להב ותלמידי בית צבי הופקדו על החלק האמנותי באירוע שהתקיים השבוע בתיאטרון רמת גן. ראש העירייה בירך על שיתוף הפעולה הפורה וארוך השנים

ישראל זינגר עם פרופסור יצחק קרייס וד"ר לידיה גביס, צילומים: ישראל מלובני, באדיבות דוברות עיריית רמת גן
ישראל זינגר עם פרופסור יצחק קרייס וד"ר לידיה גביס, צילומים: ישראל מלובני, באדיבות דוברות עיריית רמת גן

חגיגות ה-70 שנה לבית החולים שיבא התקיימו השבוע בתיאטרון רמת גן. על הפן האמנותי הופקו תלמידי בית הספר בית צבי, שהופיעו עם שירים מתוך מופע המחווה ליוסי בנאי. בשיאו של החלק התקיים מופע של הטיש הגדול, משה להב, שאירח את רבקה מיכאלי במופע קומי-מוזיקלי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


באירוע נכח ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, ששיבח את שיתוף הפעולה הפורה וארוך השנים בין העיר לבין בית החולים השוכן בתחומה. “אני שמח ונרגש לקחת חלק בחגיגות ה-70 של בית החולים שיבא, שהוא ללא ספק, אחת החוזקות המובהקות של העיר רמת-גן. לאורך השנים ידענו ליצור מערכת ענפה של שיתופי פעולה בין בית החולים לבין העיריה, לטובתם ולרווחתם של תושבי העיר”.

בין שיתופי הפעולה הבולטים בין רמת גן לשיבא נמנה גם פועלו של המכון להתפתחות הילד. במהלך האירוע החגיגי העניק ראש העירייה תעודת הוקרה מיוחדת לד”ר לידיה גביס, מנהלת המכון, שפועל בעיר מזה 58 שנה ונחשב לאחד המכונים המובילים בארץ בתחומו ובתרומתו המקצועית והמחקרית.

יעניין אותך גם

8 שעות ביום: עידן רקוטש לא עוצרת בתואר אלופת ישראל

אזהרה: רשימת בתי הספר המסוכנים ברמת גן וגבעתיים במקרה של רעידת אדמה

רבקה מיכאלי באירוע חגיגות ה-70 לשיבא, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
רבקה מיכאלי באירוע חגיגות ה-70 לשיבא, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

חגיגות ה-70 לשיבא כללו גם פאנל ראשון מסוגו בהנחיית אבי בטלהיים ובהשתתפות מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ’ יצחק קרייס, נגיד קרן המחקרים הרפואיים ומנהל המרכז הרפואי שיבא לשעבר, פרופ’ מרדכי שני ומנהל המרכז הרפואי הדסה ומנהל המרכז הרפואי שיבא לשעבר, פרופ’ זאב רוטשטיין. הפאנל עסק בהישגי שיבא במרוצת השנים ובשאלה איך יראה בית החולים בעוד 15-10 שנים.

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ’ יצחק קרייס, הודה לראש העיר על המילים החמות: “הקשר בין רמת-גן למרכז הרפואי שיבא אינו מסתכם בהיבטים המוניציפליים בלבד. אנו מוקירים את שיתוף הפעולה שבא לידי ביטוי במגוון תחומים, ומודים על התמיכה השוטפת שמתקבלת מצד העיר ומאפשרת לנו לעשות את עבודתו נאמנה”.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עידן אפלבום (משמאל). נוכח בכל מקום | צילום: באדיבות אמית בר אילן

רמת גן מצדיעה לתלמיד המצטיין: “הוא תמיד נוכח בכל פרויקט”

תפריט נגישות