יום חמישי , מרץ 28 2024

צפו: איש השבוע שלנו, עומר בוקסנבאום, הוביל את הוותיקים לדאבל

האורדונים גברו על היריבה המושבעת ממעלות 2:0 במשחק שהתקיים ביום רביעי בסכנין. עומר בוקסנבאום, שהצטיין לאורך העונה, התכבד בכיבוש שער ששווה דאבל

הוביל את ותיקי הפועל רמת גן לדאבל, צילום: ראובן שוורץ
הוביל את ותיקי הפועל רמת גן לדאבל, צילום: ראובן שוורץ

קבוצת הוותיקים של הפועל רמת גן זכתה ביום רביעי בגביע המדינה אחרי שגברה על על ותיקי מעלות 0:2 משערים של עומר בוקסנבאום ואופיר חלוואני. בין לבין, שוער ר”ג, ירון מליקה הספיק לעצור פנדל של מעלות. בכך, חתמו האורדונים עונה חלומית עם זכייה בדאבל.

יעניין אותך גם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כבוד לשחקן האהוב: אולם התיאטרון על שם אריה אליאס

מנגינה היוצאת מן הלב: נפרדים מיונה ברוורמן, הנגן מרחוב הרצל

העונה במספרים

בתום 27 משחקי ליגה וגביע נוצחו הרמת גנים פעם אחת בלבד, סיימו 3 משחקים בתיקו וניצחו בלא פחות מ-23 משחקים. 83 כיבושים אל מול 27 ספיגות ומקום ראשון במחוז בליגה. בסך הכל שיחקו כל 27 שחקני הסגל, שהיו שותפים מלאים להישג.

אדום עולה, צילום: ראובן שוורץ
אדום עולה, צילום: ראובן שוורץ

“ידענו שאנחנו יכולים”

עומר בוקסנבאום, שהצטרף להפועל ר”ג במחזור ה-5, התברר כתוספת כוח משמעותית. בוקסה בן ה-36, שפרש ממשחק פעיל לפני 4 שנים בעקבות פציעה, היה השחקן המצטיין של הקבוצה.

קשר הבוגרים לשעבר, וכיום מנהל מחלקת הנוער של הפועל ת”א, סיכם עונה אישית נהדרת: “התלבטתי בהתחלה אם להצטרף, לא ידעתי לאן אני נכנס. אחרי שהגעתי לא התחרטתי לרגע, הייתה פה קבוצה מחוברת עם המון ניסיון”.

בדרך לדאבל מפרקים את מעלות, צילום: ראובן שוורץ
בדרך לדאבל מפרקים את מעלות, צילום: ראובן שוורץ

בוקסה מסמן את המשחק מול חוף הכרמל ככזה שבזכותו הבינו השחקנים שזו השנה שלהם. “סיימנו בתוצאה 2:1 כשהבקענו את שער הניצחון בדקה ה-90 במגרש חוץ עם תנאים קשים. משם ידענו שאנחנו יכולים לעשות את זה”.

טרם ידוע לגבי המשך דרכו של עומר בקבוצה בעונה הבאה. עומר סיפר כי הוא מתאושש פיזית מהעונה, זכר לפציעה שבגינה נאלץ לפרוש ממשחק פעיל. לסיכום בוחר בוקסה לפרגן למאמנו, ירון בר לב. “הוא מחזיק את הקבוצה ומשמש כמאמן, מנהל ודואג להכל”.

בוקסה עם תומר ברזילי, צילום: רז עזיז
בוקסה עם תומר ברזילי, צילום: רז עזיז

“העונה הכי טובה שלנו אי פעם”

מאמן הפועל ר”ג, ירון בר לב, סיכם בסיום המשחק: “מאד קשה לנצח את אותה קבוצה פעמיים בעונה ובטח בתוך שבוע בשני משחקי גמר. ציפינו למשחק קשה וככה גם היה. מעלות הגיעו מוכנים, אבל הם פגשו אותנו בעונה הכי טובה שלנו אי פעם ובכושר שיא”.

ותיקי הפועל רמת גן 2018, צילום: ראובן שוורץ
ותיקי הפועל רמת גן 2018, צילום: ראובן שוורץ

שחקן הקבוצה, גיא פרימור, זוכה לשבחים ממאמנו: “אני רוצה להגיד תודה מיוחדת לגיא, שבמהלך הפלייאוף היה המאמן האמיתי על הקווים, ויתר על דקות משחק, כיוון ודחף את השחקנים ונתן נאומים אדירים לפני כל משחק. זה בעצם מה שמייחד את הקבוצה הזאת – עבודת צוות, מעט אגו והרבה פרגון”.

מאמן הקבוצה מניף גביע, צילום: ראובן שוורץ
מאמן הקבוצה מניף גביע, צילום: אבי ריימונד

עונה ארוכה שהחלה עבור בר לב בקיץ עם נבחרת ישראל לגילאי 45+ במכבייה, הסתיימה בקול תרועה רמה. “בקרוב נעשה מסיבת סיום עונה ונחשוב איך לשמור על הקיים, זו משימה לא פחות מורכבת”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות