יום שישי , מרץ 29 2024

שומרים על המשקל גם בחג הפסח!

טיפים שיעזרו לכם למקסם את ספירת הצעדים היומית ולעבור את החג בשלום .אל תמעיטו בכוח שיש להליכה. הוספת כמה דקות הליכה ביום תוכל להשפיע לטובה על יעדי הבריאות והכושר שלכם. הצבת יעד של השלמת 10,000 צעדים בכל יום הוא מקום מצוין להתחלה.

איך להגדיל מספר צעדים- יחצ הרבלייף (4)
איך להגדיל מספר צעדים- יחצ הרבלייף

אז איך עושים את זה נכון?


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


סמנתה קלייטון ISSA, AFAA, סגנית נשיאה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית  מעניקה טיפים שיעזרו למקסם את ספירת הצעדים היומית:

התאהבו בהליכה

הליכה היא פעילות קרדיווסקולרית שמועילה לבריאות הלב ומסייעת לשיפור ואיזון מדדי לחץ דם. זוהי פעילות מהנה, במיוחד אם היא מבוצעת עם חבר. העצה שלי היא למצוא שותפים ולקחת אותם לטיול מעכשיו, לאורך כל ימי החג וגם אחרי –הפכו זאת להרגל מהנה.

מדוע הליכה תעזור לכם להרגיש טוב?

אנשים רבים רואים בהליכה פעילות בעצימות נמוכה מדי מכדי שתוביל לתוצאות מהותיות. אבל האמת היא שההשפעות של הוספת הליכה ליום שלכם מתעלות מעבר להיבט הפיזי, משום שהליכה משפרת את ההרגשה הפנימית. לכן, אם אתם נוטים לבטל את ההליכה כפעילות גופנית, חשבו שוב. אמנם הליכה אינה פעילות בעצימות גבוהה אך יש לה יתרונות נפלאים.

10,000 צעדים יכולים לגרום לכם להפוך מלא פעילים לפעילים

הליכה היא סוג פעילות נגיש במיוחד עבור אנשים רבים; זהו הצעד הראשון שיעלה אנשים לא פעילים ב- “סולם הכושר”. ברגע שתקומו מהכיסא ותתחילו לזוז עם פעילות פשוטה כמו הליכה המוח שלכם ישחרר באופן טבעי כימיקלים דוגמת סרוטונין ודופמין המשפרים את מצב הרוח ויעניקו תמריץ שיסייע לכם להיות פעילים אף יותר.

כיצד להגדיל את ספירת הצעדים ולהוסיף עוד הליכה ביום:

 1,000-100 צעדים

שנו הרגלים יום-יומיים: החנו את האוטו רחוק יותר מהחנות, רדו מהאוטובוס תחנה אחת לפני היעד, השתמשו במדרגות, הימנעו משימוש במדרגות נעות או צאו להליכה מהירה של 5 דקות בזמן הפסקת הקפה – כל אלה יעזרו לכם להגיע למספר צעדים זה.

5,000-1,000 צעדים

כדי להגיע למספר צעדים זה תצטרכו להוסיף הליכה בזמן שאתם משוחחים בטלפון והליכה של 20 דקות בזמן הפסקת הקפה. עשו מאמץ מודע לקום משולחן העבודה כמה פעמים ביום וללכת במשך 5 דקות, ולהיות פעילים גם בבית.

10,000-5,000 צעדים

הגעה ליעד של 10,000 צעדים ביום דורשת מחויבות. השתמשו במדרגות כפעילות גופנית כ-6-5 פעמים ביום, הליכה של 5 ק”מ, טיול של 40 דקות עם הכלב וטיול של 20 דקות בזמן הפסקת הקפה.

זהו מספר משמעותי של צעדים מכיוון שכל מספר נמוך מ-5,000 פירושו שאתם לא פעילים מספיק (לפי הנחיות ASCM (הקולג’ האמריקני לרפואת ספורט), פחות מ-5,000 צעדים מדי יום מעידים על אורח חיים יושבני). עמידה ביעד של 10,000 צעדים בכל יום תגרום לכם להרגיש שאתם ממש מתאמנים.

איך להגדיל מספר צעדים- יחצ הרבלייף (3)
איך להגדיל מספר צעדים- יחצ הרבלייף

הדרך הטובה ביותר לביצוע מעקב אחר 10,000 הצעדים היומיים שלכם

השקיעו במד צעדים פשוט או באפליקציות סלולריות שיעזרו לכם בביצוע מעקב. השוק מוצף בגאדג’טים מהודרים אבל אני מציעה לחפש משהו שתוכלו להצמיד לבגדים, ללבוש או לשמור בכיס כך שכל צעד ייחשב.

להרבה גאדג’טים לבישים יש אינדיקטורים שעוקבים אחר מספר הצעדים היום-יומי שלכם. למעשה, אפליקציות וצמידי כושר רבים אפילו “מברכים” אתכם כשהגעתם ליעד היומי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות