נעמה ליאור, תושבת גבעתיים, מכה גלים. ליאור, סטודנטית מקורס ארטדיירקשן בבצפר זכתה בקונספט – הסוכה השקופה – במסגרת תחרות שנערכה בבצפר – בית הספר של מקצועות הפרסום והדיגיטל.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק רמת גן גבעתיים ניוז
ליאור: “הקונספט שרציתי להעביר הוא שהסוכה היא בעצם חלק מהנוף ומה יותר תל אביבי מתל אביב עצמה, ההשלמה עצמה, הים, האנשים, האלמנטים (הפרגולות, מלון הילטון, רידינג) הם חלק מהאומנות”.
לאורך חופי תל אביב פזורים כ-14 סוכות ואולי אם הסוכה המעוצבת החדשה תהפוך לאטרקציה בעיריית תל אביב ירימו את הכפפה ויעצבו את שאר הסוכות, במטרה להכניס קצת צבע לחופים.
לדברי יגאל בראון, מנכ”ל הבצפר ואיגוד הפרסום הישראלי: “18 שנים אנו מציצים על החוף מחלונות הבצפר. 18 שנים אותה סוכת מציל. נבלעת בגווני החוף. יום אחד החלטנו לעשות מעשה ולהפוך את הסוכה לפנינה של החוף. אנו מבקשים להודות לנעמה ליאור, הסטודנטית מקורס ארט דיירקשן שהגתה את הרעיון, לאניה ליגאי, שסייעה בהפיכתו לתלת מימד וכמובן לחברת CLING, המספקת פתרונות מיתוג סביבתיים, שהדפיסו את העיצוב והדביקו אותו על סוכת המציל”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il