יום שלישי , אפריל 30 2024

חשד: פורצים ריססו חומר הרדמה בדירה כשתינוק ישן בה

פריצה. אילוסטרציה

ביום חמישי בשבוע שעבר אירע מקרה שכזה ברחוב קק”ל בגבעתיים ובעקבות תלונה שהוגשה משטרת תחנת גבעתיים פתחה בחקירה על הפריצה. בחקירה התברר שבני הבית ישנו בדירה עם תינוק בן חודש וחצי. לאחר שאף אחד מבעלי הדירה לא התעורר  עולה חשש כבד כי הפורצים פיזרו חומר הרדמה הסתובבו בבית וגנבו ארנקים וחפצים יקרי ערך.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מחומר החקירה עולה כי ככל הנראה נכנסו הפורצים לבית בקומה השנייה בבניין לאחר שאחד החלונות היה פתוח. ככל הנראה לאחר שנכנסו לדירה פיזרו בדירה חומר הרדמה כלשהוא ובעקבות כך בעלי הדירה לא שמעו אותם. בבוקר שלמחרת הוזמנו כבר ניידת של זיהוי פלילי שחיפשו טביעות אצבע ודגימות די.אי.אי בניסיון לקדם את החקירה ולאתר חשודים.

 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

 

אין זה המקרה הראשון  בשבועות האחרונים באזור רמת גן גבעתיים שפורצים נכנסים לדירות כשבעלי הדירה נמצאים בה וישנים. עד עתה לא אירע מקרה בו מישהו מבעלי הדירה התעורר מה שהמשטרה מחזק את החשד שהפורצים מרססים חומר הרדמה כדי למנוע התעוררות.

ביום שלמחרת הפריצה העלתה בעלת הדירה פוסט בפייסבוק “פרצו לנו הלילה לדירה בזמן שישנו. ברחוב קק”ל בגבעתיים.  חוץ מהבנה הנוראית שבזמן שישנו (אני, בעלי והתינוק בן החודש וחצי שלנו), מישהו הסתובב לו בבית שלנו, גם נגנבו הארנקים שלנו..

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –  גבעתיים ניוז– כל מה שקורה בעיר

בתוך הארנק של בעלי היה דף עם ההקדשה שקראתי לו בחופה, וממש היינו שמחים למצוא אותה. מאמינים שהגנב זרק את הארנק, אז אם אתם נתקלים בארנק חום, קצת בלוי לגבר אנא דברו איתי”.

גורם המקורב לחקירה סיפר השבוע, “כל כיווני החקירה נבדקים ואנחנו פועלים הן במישור המודיעיני והן בחקירה גלויה וסמויה. מקווה שבקרוב יתפסו הפורצים ויועמדו לדין” .

מהמשטרה נמסר: “החקירה בראשיתה ומבוצעות בה כל הפעולות הנדרשות על מנת להגיע למבצעי העבירה ונסיבותיה, מטבע הדברים לא נוכל לפרט מעבר לכך אודות חקירות מתנהלות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות