יום שישי , אפריל 19 2024

משלוח ילקוטים מרמת גן הגיע לבית יתומים בטנזניה

אחרי שהפעילה החברתית הנמרצת מלי אלמלם סיימה לאסוף ילקוטים לילדים נזקקים מרמת גן היא שמה לב שנותרה לה עוד ערמה מכובדת, אז היא העבירה אותם למשלחת סטודנטים שטסה לעזור לילדים באפריקה

המבצע המרגש
המבצע המרגש

בחודשי יולי אוגוסט חילקה הפעילה החברתית מלי אלמלם מרמת גן כמדי שנה ילקוטים לכל מי שהיה לו קושי לרכוש ילקוט חדש. בסוף המבצע – אחרי שחילקה כמעט 300 ילקוטים – נותרה לה ערימה גדולה. בזמן שהיא חשבה מה ניתן לעשות בערמה פנתה אליה בחורה צעירה בשם לינוי, סטודנטית במכללה האקדמית ת”א-יפו, ושאלה אותה אם היא יכולה לתת לה את הילקוטים עבור הילדים באפריקה. אלמלם לא היססה לשנייה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


המבצע של לינוי

המבצע של לינוי

לינוי ועוד 20 מחבריה במכללה האקדמית תל אביב יפו יצאו במשלחת דרך ארגון helpapp. הם שהו בבית ספר ובבית יתומים במושי, שבטנזניה. במשך שבועיים הם העבירו תכנים על נושאים מגוונים – מארצות העולם ועד מנהיגות והגשמת הפרט.

המשלחת אספה מאלמלם ילקוטים, צעצועים, משחקים, בגדים ונעליים. “זו הרגשה הכי מושלמת שיכולה להיות לי לדעת שהילדים האלה קיבלו את מה שאספנו”, מסכמת אלמלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות