יום שישי , מרץ 29 2024

סוכות בתמונות: כך נראו החגיגות ברחבי העיר

רמת-גן ציינה את סוכות 2018 וחגגה יחד עם אלפי תושבים, שיצאו מהסוכה ונהנו משלל אירועים שהתקיימו ברחבי העיר. ברחבה הסמוכה למועצה הדתית, סמוך לכיכר רמב"ם (אורדע), הוקמה סוכת העיר המסורתית שאפשרה לממש את מצוות החג ולהתארח בה, לצד פעילויות חינמיות לכל המשפחה. 

מועדון החמש בפארק הלאומי - אילן ספירא
מועדון החמש בפארק הלאומי - אילן ספירא

במהלך חול המועד התקיים בפארק דוד מלמדוביץ’ הפנינג המתנפחים הענק JUMP, שהזמין את כל המשפחה לקפץ על עשרות מתנפחים מיוחדים במגוון צורות וצבעים ובמקביל ליהנות ממופעי ילדים. האירוע הסתיים עם המופע המרכזי של סטפן, שהקפיץ את הקהל עם שלל להיטיו.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

סטפן באירוע גאמפ - דימה דורף
סטפן באירוע גאמפ – דימה דורף

אווירת החג המשיכה אל הפארק הלאומי, שם התקיים אירוע סוחף של הרקדה ושירה בציבור. ימים ספורים לאחר מכן וכמיטב המסורת, התקיים במקום האירוע המוטורי “מועדון החמש”, שמשך אליו המוני מבקרים מכל רחבי הארץ. במסגרת האירוע הוצגו לראווה מאות רכבים עתיקים וקלאסיים, לצד רונדו מרשים בו נסעו מגוון רכבי אספנות משנות ה-20 ועד שנות ה-80, ששוקמו ושופצו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

ראש עיריית רמת-גן בהקפות בכיכר רמבם - אילן ספירא
ראש עיריית רמת-גן בהקפות בכיכר רמבם – אילן ספירא

במוצאי החג נערכו הקפות שניות בארבעה מוקדים שונים ברחבי העיר – כיכר רמב”ם, שכונת ראשונים, רמת שקמה ורמת עמידר. עם סיום קריאת המחזור השנתי של קריאת התורה והתחלת הקריאה מחדש, החלו התהלוכות החגיגות עם ספרי תורה ודגלים, שסחפו את ההמון עד השעות הקטנות של הלילה.

ראש עיריית רמת-גן: “כמדי חג, אני שמח לראות שאלפי תושבים הצביעו ברגליים והצטרפו לחגיגות הקהילתיות ברחבי העיר. נשמח להמשיך לקדם את תחום התרבות, כדי שרמת-גן תמשיך לשקוק חיים ולהציע מגוון אפשרויות בילוי לכל המשפחה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות