יום שלישי , אפריל 16 2024

אלדד אוחיון משיק סינגל חדש – “ברמת גן יש לי את השקט ליצור”

אלדד אוחיון, בן 30, חלם כל השנים להקליט את המוזיקה שלו, אבל רק כשהכיר את המוזיקאי אבי מסיקה קיבל את האומץ לצאת לדרך מקצועית. בראיון מרגש הוא מספר על השורשים המוזיקליים שלו (מיקס מרתק בין זוהר ארגוב לדנה אינטרנשיונל) ומסביר למה היה רוצה שבר רפאלי תהיה אחותו

אלדד אוחיון. צילום יובל סגיר
אלדד אוחיון. צילום יובל סגיר

“רמת גן זו העיר לגור בה – קרובה להכל, אבל יש לה את השקט שאתה צריך כדי ליצור מוזיקה”, כך מספר אלדד אוחיון שמשיק כעת סינגל חדש ויפיפה – “תתמכרי אליי”. “הרי כל תעשיית המוזיקה מתנהלת במרכז וזה נורא נוח שהכול קרוב ומצד שני אתה לא נמצא בלב הסערה. אני חושב שאם אקנה בית זה יהיה בעיר הזו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 למה לא ראיתי אותך באיזו תכנית ריאליטי?

“אני לא אדם תחרותי מטבעי ואני כל כך רוצה לעסוק במוזיקה שזה באמת מפחיד אותי כל עניין התחרות בתכנית ריאליטי כי כל אחד מביא את האני שלו ואם לא יאהבו את האני שלי? לא יודע אם זה משהו שאני יכול להתמודד איתו. מצד שני, אני לא שולל את האפשרות להשתתף באחת התכניות בעתיד כי לפעמים זה מרגיש שזו הדרך היחידה לפרוץ. בגדול אני זורם. נראה לאן יוביל הגורל”.

אלדד מספר שהסינגל החדש “תתמכרי אליי” נכתב על לחן אחר לגמרי, רגוע ופופי הרבה יותר, אבל משהו היה חסר לאלעד כשהתחיל להקליט: “אני זוכר שבאחד הימים אבי (מסיקה המפיק המוזיקלי של השיר) השמיע לי ביט עם מוזיקה ערבית ואז צרחתי שזה שלי”.

אלדד פילטר (1)

לדבריו, “הוא היה פחות בעניין אבל כשאני רוצה משהו אני לא מוותר. כולם מביאים את המוזיקה המזרחית לפופ ואני ראש בקיר שהחליט להביא את הפופ למוזיקה הערבית , אני לא זמר מזרחי אבל אני כן מסלסל וזאת המוזיקה שאני שומע. יחד עם זאת אני חושב שאני יותר זמר פופ ולכן בשיר החדש יצרתי שילוב בין שני הסגנונות” מספר אלדד בהתלהבות שאופיינית לאמנים בראשית דרכם.

איזה אמנים אתה מעריץ?

” גדלתי על אמנים כמו זוהר ארגוב, זהבה בן, דנה אינטרנשיונל ואריק איינשטיין. אם תסתכל על הפלייליסט שלי תמצא את כולם. אני מאוד אוהב את ארז לב ארי – הוא אלוהי בעיניי! אני מאוד אוהב את השירה של יובל דיין אבל עכשיו הכרתי את נרקיס וחדרה לי עמוק לתוך הלב”.

אלדד נשוי לעינב ואבא לארבליטו (“היצור המושלם”, כך הוא מכנה אותו) ובשבילו הוא מרגיש שהוא חייב להצליח: “אני מאמין שאם אני אהיה מאושר הוא יפרח הרבה יותר. אשתי היא האישה באמת הכי יפה שיצא לעולם להכיר, היא זו שבזכותה אני נלחם בשיניים כדי להגשים את החלום”.

אלדד הוא בן יחיד לארבע אחיות והרביעי במספר, בן להורים מושלמים וגזעיים: “אנחנו משפחה מצחיקה בטירוף, לכולנו אין שריר בלשון ומה שיש בראש פשוט אומרים. מלאים בהומור גם כשאנחנו עוברים דברים לא קלים. לא הייתי מחליף את המשפחה שלי אבל אולי הייתי מוסיף את בר רפאלי לאחת מאחיותיי סתם כדי להגיד שהיא אחותי”.

מתי יצא אלבום שלם?

“זאת שאלה שגם אני שואל את עצמי. אני לא טוב בלוחות זמנים, אני לוקח את הזמן ורוצה להיות בשל עם כל שיר ושיר. אני עובד קשה ומאמין שעד סוף השנה אתקרב לסיום העבודה על האלבום”.

משהו נוסף?

“בגדול הייתי רוצה שיתנו לנו המוזיקאים הישראלים יותר במה גם לאלה הפחות מוכרים. אנחנו לפעמים מוותרים על כל המסביב רק כדי לעשות מוזיקה למרות שאנחנו יודעים שהסיכוי להצלחה הוא קטן. ובכל זאת אני מאמין שגם אם לא הצלחנו לפחות נהנה מהדרך והעשייה והיצירה שזה יותר חשוב מהכל”.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות