יום שלישי , אפריל 16 2024

העירייה המעופפת: באופוזיציה דורשים הבהרות לגבי השיירת האווירית

חברת האופוזיציה אביבית מאור נמרודי הגישה שאילתא על ריבוי הטיסות של קברניטי העיר: "כרמל טורס עלה למשלם המסים מאה אלף שקל"

אביבית מאור נמרודי

ישיבת המועצה הקרובה תעסוק בין היתר בחגיגת הטיסות של בכירי העירייה. זאת לבקשת חברת האופוזיציה אביבית מאור נמרודי שדורשת להפסיק את מה שהיא מכנה “העירייה המעופפת”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“טרם סיימת שנה לכהונתך וחגיגת הבזבוזים והטיסות בעיצומה”, כותבת נמרודי בשאילתא. “זאת בתקופה קצרה בה גרמתם לגרעון כלכלי קשה שהוביל לקיצוצים כואבים בשירות לתושבים לרבות בחינוך, בניקיון, צביעת חלקים ניכרים מהעיר בכחול לבן”.

נמרודי מתייחסת בין היתר לטיסות של ראשי העיר להונגריה, לונדון, ניו יורק, שיקגו ומקסיקו.

לדבריה, “כרמל טורס עלה כבר למשלם המסים מאה אלף שקל”. היא דורשת לקבל פירוט של כל הטיסות לחו”ל מתחילת הקדנציה לרבות תאריכים, כמה ימים, מי חברי המועצה ועובדי העירייה שהצטרפו לכל משלחת.

כמו כן היא דורשת לדעת מה עלויות כל משלחת כולל טיסות, אש”ל, מלונות, ימי עבודה, האם יש חבר מועצה או עובד עירייה שטס יותר מפעם אחת והאם חבר הנהלת העיר/ עובד עירייה המשיך על חשבונו הפרטי את הטיול.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות