יום שישי , מרץ 29 2024

אביבית מאור נמרודי לראש העיר: “אתה מקבל את המשכורת שלך ממני ומהציבור”

בישיבת מועצת העיר אמש הטיחה חברת המועצה אביבית מאור נמרודי בראש העיר טענות על שיימינג ובריונות מצדו, לצד ריבוי הנסיעות לחו"ל של פולטקאים. "כל מי שמעז לכתוב בקבוצות וואטסאפ או בפייסבוק הערה שאיננה לטעמך אתה מתבטא בצורה משפילה, גסה ובריונית"

אביבית מאור נמרודי

חברת המועצה אביבית מאור נמרודי סגרה אתמול חשבון עם ראש העיר בישיבת מועצת העיר, בעקבות התקרית ביניהם בישיבת המועצה הקודמת, שבסופה יצאה בוכייה מהאולם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


נמרודי אמרה כי “כולם יעידו כולל אתה שתמיד השיח היה ענייני, מכבד ובאווירה טובה  עד שהעליתי שאילתה חשובה שנוגעת לכל הציבור בנושא המינויים הפוליטיים, שאלה שכנראה הסבה לך אי נוחות ושם הגבת באופן בריוני, אישי ופוגעני. אמנם אנחנו המיעוט במועצה אך בנושא הזה אנחנו מייצגים את הרוב.

רוב תושבי רמת גן רוצים לדעת שהעירייה מתנהלת בצורה שקופה ושהמינויים נעשים בצורה תקינה. אל תשכח שאת המשכורת שלך אתה מקבל ממני ומכלל תושבי העיר ועל כן אתה מחויב לתת לנו דין וחשבון גם בנושאים אלו ועליך לדעת להתמודד עם ביקורת, להשתיק, להתלהם ולסגור את המיקרופונים של מי שמבקר אותך זו לא הדרך”.

 

וואטסאפ רמת גן

לדבריה, “אנחנו צריכים לתת דוגמה ולצערי אתה עושה בדיוק את ההפך, כל מי שמעז לכתוב בקבוצות וואטסאפ או בפייסבוק הערה שאיננה לטעמך אתה מתבטא בצורה משפילה, גסה ובריונית. אתה לא מזמן בנאום הפתיחה שלך במועצה הראשונה הבטחת להיות ראש עיר של כולם! ועכשיו אתה פתאום משתיק, משפיל תושבים רק כי הם לא חושבים כמוך?”.

לצד הטענות הקשות, הסכימו כולם, כי העיריה לא עושה מספיק לניקוי הרחובות מצואת הכלבים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות
לקריאת כל התגובות

5 comments

  1. הגיע הזמן שגורמים במועצה או בציבור יפנימו שכרמל שאמה הכהן, נבחר ע”י רוב הציבור !!!
    ולא כפי שמציגה הגברת נמרודי – לכן היא באופוזיציה.
    תושב רמת גן

  2. רק לא שאמה

    אביבית, את כל כך צודקת.
    ככה מתנהל משטר רודני ,אובססיבי לדעת הקהל.
    בדיוק כמו הילול שמו שמתנוסס בגאווה בשלטי החוצות על כל פלוץ שיצא מבניין העיריה כאילו עשה זאת בעצמו. גם זה מכספי הציבור ,כמו הפוסטים הממומנים בפייסבוק..
    בושה! על זה נאמר, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

    מקווה שבבחירות הבאות יבינו עם מי יש לנו עסק..

    • אביבית.צודקת.מאד מעולם.לא הסירו תושבים מהווטסאפ היות שמה שפורסם לא היה לרוחו של כרמל .או נקראנו שקרנים כי לא מקבלים את השתלטות הדתיים בעיר. ומנסים לחייב אותנו , כפי ש הם רוצים. לא תחבורה בשבת . למה ? .שיעברו לבני ברק.שם בטוח לא תהייה תחבורה ציבורית. ושיבנו להם בריכה בבני ברק.
      איפה השקיפות?

  3. תושבת מודאגת

    כל כך צודקת לצערי!!
    להשתיק .לחסום.להסיר ולקרוא בשמות לתושבים לא ראוי.
    לצערי הפסדת כבר עכשיו הרבה מאוד קולות.
    נפגש בקלפי….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות