יום שלישי , אפריל 16 2024

ספרים עם נשמה – ”אנחנו מרפאים את הנפש”

אילן מרגלית ושמעון וקנין, אנשי השנה של הליונס ברמת גן, מספרים על מפעל החיים שלהם: המספרה שהקימו בהתנדבות עבור חולות סרטן: "הרופאים מרפאים את הגוף, אנחנו עוזרים לרפא את הנפש. שיער בשביל אישה זה חלק מהנשיות שלה".

אנשי השנה

אתמול (ראשון) בערב הוענקו לספרים אילן מרגלית ושמעון וקנין אות אנשי השנה של מועדון הליונס ברמת גן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בטקס מרשים שהתקיים במכללת רמת גן, בנוכחות ראש העירייה כרמל שאמה הכהן, הוענק גם תואר איש המופת לנשיא עמותת “הצל לבו של ילד”, פרופ’ אריה שכנר, ששמה לה למטרה להציל את חייהם של ילדים הסובלים ממומים בלב במדינות העולם השלישי, ולפתח מרכזי רפואה באותן מדינות בניהול רופאים מקומיים שיוכשרו בארץ.


רמת גן

 


וקנין ומרגלית נראו נרגשים מאוד בטקס, אליו הגיעו עם בני משפחותיהם. לפני הטקס הגענו אליהם למספרה המיוחדת שהם מפעילים במרכז הסרטן בבית חולים שיבא כדי לשמוע מה מניע אותם להתנדב כבר 16 שנה ולהביא כסף מהבית עבור פאות לחולות סרטן.

“הרופאים מרפאים את הגוף, אנחנו עוזרים לרפא את הנפש. שיער בשביל אישה זה חלק מהנשיות שלה”, אומר מרגלית, בעל מספרה ותיקה במרום נווה. מרגלית הגיע לתחום אחרי שאיבד את אשתו האהובה כשהיא בת 23 בלבד, ובגלל זיכרון הרגע שבו נאלצה לגלח את שערה הארוך, הבטיח לפעול למען חולות הסרטן. הבטיח וקיים. הוא גם גייס לעניין החשוב הזה את שמעון וקנין, שאיבד את הוריו ואחותו בגלל המחלה.

“עברנו הרבה טראומות ופה אנחנו משקמים את הטראומות ועושים הכל באהבה”, אומר מרגלית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות