יום שישי , אפריל 26 2024

ראש העיר ישראל זינגר חתם היום על ״מצע הגאווה״

החתימה נעשתה יחד עם ישראל זרי, יו״ר רשימת ׳רמת-גני׳ הצעירים והצעירות של רמת-גן, ומנכ״ל אגודת הלהט"ב הארצית, אוהד חיזקי.

בחירות ברמת גן
תוכן מקודם

מתוך מצע הגאווה: “אנו מאמינים ומתחייבים לפעול לכך שכל אחת וכל אחד ברשות המקומית יוכלו לחיות בביטחון, חירות ושיוויון על פי הגדרתם העצמית, בחירתם ואמונתם ולקדם ערכים של סובלנות, קבלה ושיוויון עבור חברות וחברי הקהילה הלהט”בית.”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ראש העיר ישראל זינגר: “לאחר שהכנסתי לתקציב העירוני את פעילות הקהילה הלהט״בית ולאחר שלקחנו יועץ ייעודי ממנו למדנו על הצרכים של הקהילה התחלנו לפעול למען טיפוח ומענה לקהילה. בעיני אחד הערכים החשובים ביותר בחיים הוא נושא השיוויון, כפי שעולה מהמסמך עליו חתמתי. המצע הוא אבן בסיס לחמש השנים הקרובות והמשך התמיכה הבלתי מסוייגת שלנו בקהילה הלהטבית, הבטחתי להיות ראש עיר של כולם וכך אהיה״.

בחירות ברמת גן

ישראל זרי ראש רשימת רמת-גני: הקהילה הגאה היא חלק בלתי נפרד מהמצע של ‘רמת גני’; אנו הרשימה עם כמות הלהט”בים הגדולה ביותר ברמת-גן. כחלק מהסכם התמיכה, אחת הבקשות החשובות שלנו הייתה חתימתו של ישראל זינגר, ראש העיר, על ״מצע הגאווה״ ולשמחתנו נענה מייד לבקשה. עם כניסת רשימת הצעירים האמיתית למועצה, גם החזון לגבי קידום עסקים קטנים בעיר וגם היצירה של רשות צעירים בתקציב של כ-30 מיליון ש”ח תהפוך למציאות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. לא סובל אתכם יא ערימ של צבועים.
    מה עם ״מצע הלאום״? למישהו יש אומץ להכניס מסורת כמו ארץ אבות על השפתיים?? לא כי זה לא פופולרי.
    לצעוק מוות לערבים כי הם הורגים בבנינו ובנותינו? לא כי אז הוא ״גזען״.
    מתפלל לכישלונכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות