תושבי רמת גן בוודאי מדמיינים כי כספי הארנונה והמיסים מהגבוהות בארץ, בוודאי הולכות להשקעה בחינוך או בילדים, או בפיתוח תשתיות. אז גם שם הם מושקעות, אבל הרבה כסף הולך לחברות פרסום. על פי נתוני חברת פייסבוק הוציאה עיריית רמת גן לאחרונה, דרך אגף הדוברות 54 אלף שח בפרסומים שונים על אירועים בעיר, לצד קריאה לתושבים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ והטלגרם, וסרטוני ראש העיר של חניכת גינות וכו.
כסף רב מושקע בקדיום מסיבות ואירועים בפארק הלאומי, לדוגמת מצעד הגאווה שנערך ברמת גן, זכה להוצאות כספיות גדולות. תקציב הפרסום הגדול ביותר על פי נתוני פייסבוק, הוצאה של 10-15 אלף שח למודעות פרסום לקבוצות הווטסאפ של העירייה, פרסום שהגיע לתפוצה של מיליון גולשי פייסבוק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il