יום שני , יוני 9 2025

תחקיר: כספי משלם המיסים בפעולה – כמה כסף משקיעה עיריית רמת גן בפרסום בפייסבוק?

עשרות אלפי שקלים מכספי משלם המיסים של תושבי רמת גן הולכים לפרסום בפייסבוק. על פי נתוני חברת פייסבוק השקיעה עיריית רמת גן בין 10-15 אלף ש"ח בקידום פרסום להצטרפות לקבוצות הוואטסאפ של העירייה, ו 500 ש"ח לקידום אירוע של ניצולי שואה

עיריית רמת גן
עיריית רמת גן. צילום- רמת גן ניוז

תושבי רמת גן בוודאי מדמיינים כי כספי הארנונה והמיסים מהגבוהות בארץ, בוודאי הולכות להשקעה בחינוך או בילדים, או בפיתוח תשתיות. אז גם שם הם מושקעות, אבל הרבה כסף הולך לחברות פרסום. על פי נתוני חברת פייסבוק הוציאה עיריית רמת גן לאחרונה, דרך אגף הדוברות 54 אלף שח בפרסומים שונים על אירועים בעיר, לצד קריאה לתושבים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ והטלגרם, וסרטוני ראש העיר של חניכת גינות וכו.
כסף רב מושקע בקדיום מסיבות ואירועים בפארק הלאומי, לדוגמת מצעד הגאווה שנערך ברמת גן, זכה להוצאות כספיות גדולות. תקציב הפרסום הגדול ביותר על פי נתוני פייסבוק, הוצאה של 10-15 אלף שח למודעות פרסום לקבוצות הווטסאפ של העירייה, פרסום שהגיע לתפוצה של מיליון גולשי פייסבוק.

17305db6-1157-4133-afd4-81a27ea35c51
צילום- פייסבוק
faddbbc8-01a5-487a-9ca0-f1392f62eb8c
צילום- פייסבוק
1d1d0148-9140-4b9b-a4f7-0f800d75b9a1 (1)
צילום- פייסבוק

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק. צילום אילוסטרציה canva

רמת גן: ילד פונה במצב קשה לאחר שנחנק מגלעין דובדבן

תפריט נגישות