יום שלישי , אפריל 16 2024

תלונה במשטרה – הגננת המתעללת איימה עלי

חשיפה - לפני כשנה נחשפה פרשה מזעזעת של התעללות בגן הקטנטנים של יעל ברמת גן, הפרקליטות הגישה כתבי אישום כנגד ארבעת נשות הצוות. השבוע הוגשה תלונה במשטרה כנגד הגננת בחשד שאיימה על אחת האימהות שחשפה את הפרשה. בעלה של הגננת - "אל תהיו מניאקים שמתחבאים אחרי מקלדת , בוא לעימות איתי"

התעללות ברמת גן
צילום להמחשה

זאת היתה אחת מפרשות התעללות הקשות בילדים צעירים שנחשפו בישראל, מנהלת הגן יעל סבתו, ביחד עם שלוש סייעות – סיגל אלמקייס, אולגה מירושקין,קרן כהן קריף, הואשמו בעשרות מקרים של התעללות בקטינים חסרי ישע שהיו תחת אחריותם, המשפט בעניינן עדיין מתנהל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אחרי התפוצצות הפרשה נסגר הגן. מנהלת הגן יעל סבתו, החלה לעבוד בחנות סקארה ברחוב ביאליק ברמת גן, סמוך לעירייה. השבוע, בלי תכנון מוקדם, הגיעה למקום אחת האימהות של התינוקות שנפגעו  בפרשה ונפגשה במקרה עם ‘הגננת המתעללת’.

יעל סבתו
הגננת יעל סבתו – צילום- פייסבוק

מספרת האמא –  “נכנסתי לחנות לקנות משהו, פתאום יעל סבתו ניגשת אלי וביקשה למסור לשאר ההורים שיש אלוהים בשמם. מאוד נבהלתי, עבורי זה איום לכל דבר וניגשתי למשטרה להגיש תלונה כנגדה. שיבינו גם בפרקליטות שלא מדובר באישה שלוקחת אחריות ומבטאת חרטה על מעשיה אלא ההפך ממשיכה לאיים עלינו. יש אלוהים בשמיים. זה בפירוש איום שהיא רצתה להעביר ממני להורים.

מדובר על אישה מסוכנת, שצריכה לקבל עונש מאסר ממשי, יש כאן ילדים ששנה אחרי הפרשה עדין נמצאים בטיפולים, אין הורה אחד בגן שלא חי את המקרה הזה עד היום, איך לא ראינו , איך לא שמנו לב, איך לא הגנו על הילדים הקטנים האלה מהמפלצות האלה, אז אני צריכה ללכת ברחוב ראשי ברמת גן, להיכנס לחנות ולראות אותה, והיא עוד מרשה לעצמה לאיים עלינו, היא צריכה להתבייש ולא להוציא את הראש מהבית עד שתקבל את העונש שלה. אם יש אלוהים בשמיים שימצה את הדין במי שפגע בילדים”.

כזכור, פרשת האלימות בגן “הקטנטנים של יעל” נחשפה לראשונה ביוני אשתקד, לאחר שאחת האימהות הבחינה בסימני אלימות בגופו של אחד מילדיה שלמד בגן והגישה תלונה במשטרה.

על מנת לבחון את הטענות, צפתה המשטרה בחומרים ממצלמות האבטחה בגן, ובהם נצפו עשרות מקרי אלימות בכ-20 קטינים, בידי 3 מטפלות בגן, בהן גננת כיתת התינוקות, סיגל וייס אלקיים, והסייעות אולגה מירושקין וקרן כהן קריף. בהזדמנויות שונות תקפו המטפלות את הפעוטות בדרכים שונות לרבות מכות, דחיפות, משיכות, טלטולים והטחות. במקרים אחדים הן גרמו לפעוטות מכאוב וחבלות של ממש.

בתקופה המתועדת (כשבועיים) נצפתה אלקיים-וייס נוהגת בפעוטות באלימות ובכוחניות. הנאשמת משכה את המזרנים עליהם ישנו הפעוטות בעודם ישנים והצמידה חיתולים לפניהם. בכמה מהמקרים נכחו חלק מהנאשמות בגן והיו עדות למעשי התקיפה של האחרות, ולא דיווחו על כך לגורמים הממונים.

בתום החקירה, הוגשו כנגד השלוש כתבי אישום, ובנוסף כתב אישום כנגד יעל סבתו, הגננת ומנהלת הגן, בגין הפרת חובת דיווח. סבתו עודכנה על ידי ההורים על סימני חבלה שנמצאו על גופם, אבל לא דיווחה על האירועים. בנוסף, על פי כתב האישום, סבתו הייתה עדה למעשי תקיפה מסוימים, הייתה מודעת לאווירה האלימה בגן, ואף נהגה בעצמה בצורה כוחנית כלפי הפעוטות.

יעל סבתו – הגננת סירבה להגיב.

רמי סבתו, בעלה של יעל מסר כי הוא מזמין כל אחד לבוא לעימות איתו, שיהיו גברים, ויבאו לדבר שלא יהיו מניאקים אחרי מקלדת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות
לקריאת כל התגובות

3 comments

  1. אשפה של אנשים.

  2. חצופה כלבה לא הייתי מוציאה את האף מהבית

  3. יופי של תגובה של הבעל, מאוד אינטלקטואלית….כנראה מעיד על טיב האנשים ואופיים. זה יותר איום ממה שאיימה הגננת על האמא בחנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות