יום ראשון , מאי 19 2024

מי אמר שהריון זה לא יפה?

עושים לך סדר בארון - חנות לבגדי הריון שכל הריונית חייבת להכיר

מי אמר שהריון זה לא יפה?

אם אתן קוראות את זה סימן שהתבשרתן בבשורה משמחת , אז קודם כל מזל טוב! , ועכשיו נעבור לנושא השני ולא פחות חשוב זה מה לובשים בכלל ?, כולן מגיעות בשלב מסוים בהריון למצב שבו הבגדים הרגילים והאהובים פשוט כבר לא נוחים , כל בגד שאתן מוציאות מהארון פשוט כבר לא עולה , לוחץ, מציק, ופה עולה הצורך בחידוש המלתחה . אין ספק שזו הולכת להיות בשורה משמחת לכל חובבות השופינג , אז השאלה הגדולה שנשאר לשאול זה איפה ?


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כדי שתוכלו להתארגן על בגדים הכי סטייל, כי מי אמר שבהריון לא צריך להראות טוב? הכירו את ” מעוברות” הבית לאופנת הריון ולידה .

רשת האופנה “מעוברות” היא רשת מותגים קטנה לנשים בהריון ולנשים לאחר לידה , ונחשו מה נפתח להם סניף חדש בקניון עזריאלי גבעתיים .

ב”מעוברות” תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטי קזואל , חולצות , מכנסיים , גינסים וטייצים לצד שמלות ופרטי ערב . יותר מזה , הרשת מאמינה בייחס אישי לכל לקוחה ולכן הקנייה ב”מעוברות מלווה בייעוץ סטיילינג אישי, והבעיה של מה לובשים בתקופת ההיריון כבר לא כזאת בעיה ! , הרשת מציאה גם כן מגוון רחב של פריטים ידידותיים לאם המניקה .

אז למה אתן מחכות –

קניון עזריאלי -קומה שנייה . 

שעות פתיחה
א’ – ה’- 09:30-22:00
ו’- 09:00-15:30
שבת – כחצי שעה מצאת השבת ועד 23:00

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עבודות הרכבת הקלה ברמת גן

המשאל השבועי: האם הקו הסגול יגרום לנו להשאיר את האוטו בבית?

תפריט נגישות