יום שישי , מרץ 29 2024

טילמן בדרך לקואליציה של כרמל?

חברת הקואליציה עו"ד חיה מנע קיבלה היום מכתב שבו התבשרה על כך שתיק התרבות היהודית יילקח ממנה. חבר האופוזיציה הדתי יונה טילמן, שמעוניין בתיק, מאשר כי ראש העירייה הציע לו להצטרף לקואליציה והוא לא פוסל את ההצעה

יונה טילמן. צילום תומר קרן
יונה טילמן. צילום תומר קרן

האם בקרוב יהיו חילופי כיסאות בקואליציה של כרמל שאמה? היום קיבלה חברת הקואליציה עו”ד חיה מנע מכתב שבו התבשרה כי תיק התרבות היהודית – שניתן לה בתחילת הקדנציה – יילקח ממנה והסמכויות חוזרות לראש העירייה.

המכתב שקיבלה חיה מנע
המכתב שקיבלה חיה מנע

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מי שלא הזיל דמעה על מנע הוא אביהוא בן משה, שלא שוכח לה את העובדה שהתפצלה ממנו מיד לאחר הבחירות ועברה לקואליציה. כשאני שואל אותו אם הוא שמח לאידה הוא משיב בדיפלומטיות: “המרצע יצא מהשק. ההבטחות של כרמל לחיה מנע התבררו כריקות. אני מקווה בשביל חיה מנע שההתפכחות תבוא מהר והיא תבין שאין לה מה לחפש בקואליציה”.

אתה קורא לה לחבור אליך לאופוזיציה?

“אני קורא לה ולכל הכוחות הטובים לנטוש את הספינה שאיבדה כיוון כבר לפני כמה חודשים”.

חיה מנע, צילום: אילן בשור
חיה מנע, צילום: אילן בשור

בעקבות המכתב התרוצצה שמועה שמי שיחליף את מנע הוא חבר האופוזיציה הדתי יונה טילמן שעשוי לחצות את הקווים. הדבר גם עולה בקנה אחד עם העובדה שראש העירייה מחבב מאוד את טילמן ואף קרא לו בישיבת המועצה האחרונה לחבור אליו.

בשיחה עם “רמת גן גבעתיים ניוז” מאשר טילמן כי נפגש לאחרונה עם כרמל שאמה לשיחה חפוזה שבה הציע לו ראש העירייה להצטרף לקואליציה.

“הכי טבעי שאני אקבל את התפקיד של התרבות התורנית, ואני לא שולל את זה, אבל אני לא אבגוד בחבריי לסיעה – חגי אשר ואביבית מאור נמרודי, לכן אמרתי לכרמל שאם הוא רוצה אותי הוא צריך לקחת גם אותם”.

אשר מצדו לא פוסל את האפשרות להצטרף לקואליציה, אולם מבהיר: “זה לא עומד כרגע על הפרק”.

את תגובת מנע לא הצלחנו להשיג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות