יום שלישי , אפריל 30 2024

המינוי הסודי של ראש העירייה

השיח בין ראש העירייה כרמל שאמה הכהן לאופוזיציה הגיע לשפל חדש כשראש העירייה הגיב בציניות לשאלה בעניין מינוי של ירון מורדוב: "תפקידו בעירייה חשאי ביותר ויותר לפרסום באישור הצנזורה. הובטח לו מגדל בבורסה ואתה תוזמן לטקס המסירה"

כרמל שאמה הכהן
כרמל שאמה הכהן

זה לא סוד שהשיח בין ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, לאופוזיציה לא מתנהל בפסים ממלכתיים, בלשון המעטה. כל מי שהגיע לישיבות המועצה (ולא הסתפק בצפייה באתר, שם המצלמה מכוונת בכיוון מסוים והמיקרופונים של האופוזיציה לא תמיד פועלים) שמע כיצד נזרקים משני הצדדים ביטויים ברמה של גן, או כפי שהיטיב לנסח זאת אחד מחברי האופוזיציה “שוק הכרמל”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


החידוש הפעם הוא שהשיח המעליב והציני גלש גם למסמכים רשמיים שמוציא ראש העירייה תחת ידיו. לידי מערכת “רמת גן ניוז” הגיע מסמך שבו עונה ראש העירייה בצורה צינית ליו”ר האופוזיציה בעניין המינויים הפוליטיים, כשהדגש הוא על מינויו של ירון מורדוב, מנהל קבוצת הפייסבוק של “תושבי רמת גן”.

ירון מורדוב
ירון מורדוב

“תפקידו בעירייה של ירון מורדוב חשאי ביותר ויותר לפרסום רק אחרי 120 יום או באישור הצנזורה הראשית”, כותב שאמה הכהן לאשר. “לירון מורדוב הובטח לו מגדל בבורסה. העירייה תבנה אותו בקרוב ואתה תוזמן לטקס המסירה. מאחר וירון מורדוב מקבל מגדל בבורסה קטן עליו לקבל משרה בעירייה”.

WhatsApp Image 2019-07-08 at 10.13.32

אשר נשמע המום מהתגובה הרשמית של ראש העיר: “זו תשובתו ‘העניינית’ של ראש העיר לעניין חגיגות המינויים מאז נבחר. האיש שהבטיח תחת כל עץ רענן כי אצלו אין מינויים פוליטים או מינויים מקורבים. כרמל, ישפוט אותך הציבור”.

WhatsApp Image 2019-05-15 at 10.25.58

חגי אשר. צילום פרטי

יו”ר ועדת ביקורת, אביהוא בן משה, אומר כי “כרמל שאמה ידוע כמי שמתקשה להכיל ולקבל ביקורת עניינית שנועדה למנוע השחתה או פגיעה באינטרס הציבורי. בתגובתו הילדותית והמזלזלת אל חבר המועצה חגי אשר, קבע מר שאמה רף חדש של ראש עירייה שחושב שבכוח הכסא הזמני שלו, הכל מותר לו וכולם נשמעים לרצונו. האופוזיציה בישיבת המועצה הקרובה תתזכר אותו באשר לתפקידה החשוב במבנה השלטון הדמוקרטי שכנראה זר לו, כמי שמחוייבת לשמור על האינטרס של תושבי העיר”.

“זו התנהלות לא תקינה של ראש רשות מקומית שעונה בצורה לא עניינית והופך כל שאלה לגטימית לעניין היתולי זה מבטא חוסר כבוד לנבחרי ציבור”, אומר גורם במערכת הפוליטית. “חברי האופוזיציה זוכים לתשובות לא ענייניות וזה צריך להדיר שינה מתושבי העיר כי זה שם ללעג את המנגנון החשוב של שאילתות לנבחרי ציבור. השאלה לגבי ירון מורדוב לא מקרית. מדובר באדם שהיה פעיל בבחירות והוכנס להרבה קבוצות וואטסאפ. הצעד הבא של האופוזיציה הוא לפנות למשרד הפנים ולהסביר להם שראש העיר לא עונה לשאילתות בצורה תקינה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. הירון הזה מלקק לראש העיר כבר שנה דרך קבוצת הפייסבוק שפתח… איך לא יקבל תפקיד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות