יום שלישי , אפריל 30 2024

מכות, קללות וזריקת חפצים – משחק הכדורסל ברמת גן יצא משליטה

בכתב האישום שהוגש נגד השישה נטען שבמהלך ירידת שחקנים לחדר ההלבשה במשחק בין הפועל רמת גן להפועל צפת, ירקו על השחקנים, צעקו , קיללו וניסו לתקוף אותם. בנוסף הוגש כתב אישום נגד שחקן הפועל צפת שזרק ארגז לעבר אוהדים.

בכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בתל אביב על ידי ענף התביעות של משטרת המחוז נטען כי בסוף חודש ינואר, בשעה 19:00 , התקיים משחק כדורסל בין הקבוצות הפועל רמת גן להפועל צפת. המשחק התקיים באולם “זיסמן” ברח’ הטייסים 2 ברמת גן.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן


מכתב האישום עולה כי בסיום המשחק, בשעה 20:40 לערך, החלה התפרעות באולם, דחיפות, זריקת חפצים וכניסת אוהדים למגרש. שחקן קבוצת הפועל צפת ניסה להיכנס למגרש כשהוא דוחף את הסדרן שהצליח לחסום את דרכו , בנוסף נטען כי השחקן אף זרק ארגז עם תכולה לעבר הנוכחים במגרש.

יעניין אותך גם
לידיעת הנהגים – משרד רישוי חדש נפתח ברמת גן
כתב אישום כנגד דוקר נהג האוטובוס ברמת גן

בכתב האישום נטען כי גם האוהדים התפרעו כשרצו בתוך היציע לעבר מקום ירידת השחקנים לחדר ההלבשה ירקו עליהם ,צעקו , קיללו וניסו לתקוף אותם בהנפות ידיים מאוגרפות לעבר שחקני הקבוצה היריבה. בהמשך נטען כי מספר אוהדים אף נכנסו באגרסיביות לתחום המגרש כאשר הסדרן בשער המגרש לא הצליח למנוע כניסתם ובהמשך הוצאו חזרה לעבר היציע.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות