יום שלישי , אפריל 30 2024

גדעון סער בביקור במתחם החיסונים של כללית בר”ג: “קראתי לפני שבועיים לחסן את עובדי מערכת החינוך”

יו"ר תקווה חדשה והמועמד לראשות הממשלה ביקר גם במרכז השליטה העירוני בעיר והפנה אצבע נוקבת: "צריך לדאוג לחסן את עובדי ההוראה. לא הבנתי את ההתנגדות העיקשת של משרד הבריאות"

גדעון סער בר”ג (צילום חיים ורסאנו)
גדעון סער בר"ג (צילום חיים ורסאנו)

יו”ר תקווה חדשה והמועמד לראשות הממשלה, גדעון סער ביקר אתמול (חמישי) במרכז השליטה העירוני של עיריית רמת-גן ובמתחם החיסונים של שירותי בריאות כללית בבית הצנחן, יחד עם ראש העירייה כרמל שאמה הכהן.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


במתחם החיסונים נפגש סער עם מנהל מחוז דן-פ”ת בכללית, ד”ר יעל רייכנברג שסקרה בפניו את מבצע החיסונים, עם מנהלת אגף הרווחה בעיריית רמת-גן גילה טאושטיין, מנהל מחלקת בריאות העירייה טוביה טל עזורי ומנהלת מינהלת דן, ד”ר לימור דרורי.

סער שיבח את צוותי הרפואה במקום על עבודתם המסורה והדגיש את החשיבות של שיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות במאמץ המשותף.

גדעון סער אמר: “קראתי כבר לפני שבועיים לחסן את עובדי מערכת החינוך, את הגננות והמורים, הדבר הזה, לא נעשה לצערי הרב. אנחנו חייבים לשאוף לחידוש הלימודים בהקדם האפשרי ולשם כך צריך כבר היום לדאוג לחיסון עובדי ההוראה ומה שהכי דחוף, זה לחסן מיידית את עובדי החינוך המיוחד שממשיכים לעבוד גם בסגר ועושים עבודת קודש.

צריך לתת להם את האפשרות לעבוד בבטחה, לשמור על הבריאות שלהם ושל הילדים. אני לא הבנתי עד היום את ההתנגדות העיקשת של משרד הבריאות לחסן את עובדי ההוראה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות