יום חמישי , אפריל 18 2024

”בשביל לקדם אותה החליטה לקצץ לי בסמכויות” – סכסוך עבודה נגד רשת אורט בעקבות פיטורי המורה ברמת גן

ארגון המורים העל יסודי הכריז על סכסוך עבודה נגד רשת אורט ובית הספר אורט אבין ברמת גן בגין פיטוריה הלא חוקיים של סגנית מנהלת בית הספר איילת פתאל

איילת שוחט פתאל
איילת שוחט פתאל. צילום: תמונות פרטיות

במכתב שהוצא רן ארז, יו”ר ארגון המורים “רשת אורט שמכירה את החוקים ואת הנהלים ועד כה, בדרך כלל, גם כיבדה אותם ואת יחסי העבודה עם ארגון המורים פעלה פה באופן שלא רק שלא מקובל עלינו אלא אף מהווה תקדים מסוכן למורי בית הספר ולכל עובדי אורט. פיטורי סגנית המנהלת שהיא גם מורה בבית הספר, נעשו כאמור בניגוד לכל ההליכים המקובלים ולכן החלטנו להפעיל את סכסוך העבודה. לאור זאת אין לקיים ישיבות היערכות כלשהן ושנת הלימודים לא תיפתח בתחילת ספטמבר”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לרמת גבעתיים ניוז סיפרה פתאל “אני 23 שנה מורה בבית הספר ו-18 שנה סגנית מנהלת. מעולם לא הייתה לי בעיה עם אף מנהלת המלך השנים אלא שהמנהלת הנוכחית החליטה לקבל לעבודה חברה שלה ובשביל לקדם אותה החליטה לקצץ לי בסמכויות. בעקבות כך ביקשתי שיעשו גישור ביני לבין המנהלת כדי ללבן את העניינים. הגישור שאליו הגענו היה בדיחה וחסר טעם לדעתי, בעקבות כך הודעתי להם שאני מתכוונת לפנות לארגון המורים, לאור זאת הם החלו לאיים עלי שאם אני אעשה כן הן ידאגו שהיא תפוטר. לאחר שפתאל מימשה את איום הפנייה לארגון המורים היא פוטרה ובעקבות כך החליטו בארגון המורים לעמוד לצידה”.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

דבר פיטוריה הגיע לאוזניו של תלמידיה לשעבר של פתאל- אורי מירס, שהתגייס לצידה ופרסם פוסט בפייסבוק שבו קרא לגולשים לעזור. הפוסט הפך לויראלי תוך זמן קצר והוא עומד כיום על כמעט 25,000 צפיות. “אני בהלם ועצוב. המורה שלי דאגה לי המון בתיכון וראתה את הפוטנציאל שלי”, כתב מירס בפייסבוק.

פתאל ידועה כאשת חינוך מצטיינת שמאחוריה עשרות מכתבי המלצה ותעודות הצטיינות שחינכה רבים מתלמידי העיר רמת גן. מלבד התמיכה שקיבלה מהציבור שלחה גם אמא של אחת התלמידים מכתב בו נכתב “שמעתי את הבשורה והיה לי עצוב כל כך. את אדם אנושי במיוחד יסודית דאגת לבני וגם לי, לאורך הדרך עודדת אותי ואני מעריכה זאת מאוד. את תמיד עם אוזן קשבת גם בחופשות שלך וזה בניגוד למחנכים אחרים שניסיתי לדבר איתם ואם זה היה במהלך חופשה נפנפו אותי.

עצוב שדווקא מורים שנאמנים לתלמידים ולמערכת מוצאים עצמם מחוץ למסגרת בית הספר.  ששמעתי על כך חשבתי שכנראה שזו טעות או מדובר במורה אחר. חייבת לציין שאני תוהה ותהיתי רבות לאורך שנות הלימודים של בני בבית הספר, בשיקולים של בית הספר  בנושאים שונים ואחת כמה וכמה בעניין שלך.  אני תקווה שבית הספר יבדוק את עצמו יעשה בדק בית וימצא לנכון להחזיר אותך לבית הספר. את נכס לתלמידים ולהורם.

מרשת אורט נמסר בתגובה: “רשת אורט פועלת על פי דין ובכוונתה להוציא צו מניעה כנגד ההשבתה המתוכננת על ידי הארגון”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות