יום שישי , מרץ 29 2024

הדור הבא: תלמידי רמת- גן בתחרות הסייבר

תלמידים מנבחרת התקשוב של בית הספר "בן גוריון" זכו במקום הראשון בתחרות התכנות לכיתות ה'-ו', וקבוצת ילדים מביה"ס "נטעים" זכתה במקום השלישי בקטגוריית מתמטיקה לכיתות ג' ראש העיר, ישראל זינגר: ההשקעה בלימודי סייבר מניבה פירות

תלמידי רמת גן בתחרות הסייבר
תלמידי רמת גן בתחרות הסייבר

הישג מכובד ביותר לחינוך הטכנולוגי של העיר רמת-גן באליפות הסייבר הלאומית לבתי ספר-יסודיים, חטיבות ועל-יסודיים, שנערכה בשבוע שעבר בחולון, זכו תלמידים מביה”ס “בן גוריון” במקום הראשון בתחרות התכנות לכיתות ה’-ו’, וקבוצה של ילדים מבית הספר “נטעים” זכתה במקום השלישי והמכובד בקטגוריית מתמטיקה לכיתות ג’.

את נבחרת התקשוב של בית הספר “בן גוריון” ייצגו יואב שמאי, גבריאל שנדלוב, תמר מחלוף ואלין סייג, בהובלתו של רכז המקצוע אהוד מלכה. “בשלוש השנים האחרונות משקיע בית הספר בתחום הטכנולוגי ומקדם את תלמידיו בנושא הסייבר, התכנות, הקוד והרובוטיקה”, מסרה בהתרגשות מנהלת בית הספר, ד”ר איריס מנדלביץ, “אנו שואפים ונמשיך לשאוף תמיד למצוינות!”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בתחרות השתתפו 100 בתי ספר מכל רחבי הארץ, כאשר רמת-גן התבלטה מתחילתה, בזכות נוכחות נכבדת של לא פחות מ-24 בתי ספר יסודיים (א’-ח’). בנוסף השתתפו בתחרות תלמידים משלושה בתי ספר על-יסודיים: “אורט אבין”, “אהל שם” ו”בליך”.

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, בירך את התלמידים הזוכים ואמר: “אנו גאים בהישגים המרשימים של בתי הספר שלנו, שהביאו לעיר המון כבוד. תלמידי רמת-גן מהווים השראה למודל “עיר חכמה בחינוך” ומוכיחים כי הם חוד החנית בעולם הטכנולוגיה והסייבר של מדינת ישראל! העירייה בראשותי תמשיך להשקיע ולפתח את תחום הסייבר במערכת החינוך על כל רצף הגילאים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות