יום שלישי , אפריל 16 2024

השר גלעד ארדן בכנס התמיכה של מפלגת הליכוד בעיר

"בקרוב מאוד נחנוך ברמת גן תחנת כיבוי אש חדשה, יחידת סיור רגלים מטעם המשטרה ופתיחה מחודשת של משטרת מחוז דן". כך התבטא השר לביטחון פנים גלעד ארדן שנאם בכנס תמיכה של מפלגת הליכוד במועמד תא"ל, אילן ביטון וחיזוק מח"ל למועצה בבית רוזן ביום חמישי שעבר.  

גלעד ארדן
גלעד ארדן

ארדן בעצמו, תושב ר״ג לשעבר דיבר בכנס על החשיבות המיידית של מיגון העורף. לדבריו, ״כרגע, אין איום קיומי על מדינת ישראל, הודות לצה״ל ולמהלכים אותם הוביל ומוביל ראש הממשלה״ עוד ממשיך ארדן ואמר מי שאמור להעניק מענה של ביטחון לתושבי ר״ג הם השוטרות והשוטרים, לוחמי האש, וכל הגופים המשתייכים למשרד לביטחון הפנים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

בקרוב מאוד נחנוך ברמת גן תחנת כיבוי אש חדשה, יחידת סיור רגלים מטעם המשטרה ופתיחה מחודשת של משטרת מחוז דן. נשיק בקרוב  מאוד את היחידות הללו עם הרבה יותר שוטרים, כבאים ובטחון אישי”.

בין היתר הגיעו לתמוך בכנס שיועד לחזק את מח”ל למועצה וביטון לראשות העיר, גם שר התיירות- יריב לוין, סגנית שרת החוץ- ציפי חוטובלי וח״כ ויושב ראש ועדת הפנים- יואב קיש.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

בכך חושף לראשונה השר לביטחון פנים את כוונתו להגדיל משמעותית את היקף התקנים בקרב שוטרי התחנה ובקרב לוחמי כיבוי האש .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות