יום רביעי , אפריל 17 2024

ט”ו בשבט באווירה של תרומה לקהילה ושמירה על הסביבה

בסדר ט"ו בשבט מיוחד שנערך בסניף של רשת חנויות ספרי יד שנייה "סיפור חוזר" ברמת-גן, הקריא ראש העיר, ישראל זינגר, מתוך הספר "העץ הנדיב", בפני קהל של מתמודדי נפש הפועלים בחנות במסגרת של שיקום תעסוקתי

ט''ו בשבט
ט''ו בשבט

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, הגיע בשבוע שעבר לחגוג את ט”ו בשבט בחנות “סיפור חוזר” שברחוב ז’בוטנסקי 73, לצד תושבי העיר ומתמודדי נפש הפועלים בחנות במסגרת שיקום תעסוקתי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


רשת “סיפור חוזר” מקבוצת “שכולו טוב” מונה 13 חנויות ברחבי הארץ, לצד אתר אינטרנט גדול למכירת ספרי יד שנייה וכ-500 עמדות מכירה בפריסה ארצית בבתי קפה, משרדי הייטק, בתי חולים ועוד. הרשת מציעה מגוון רחב של סיפורת יד שנייה בעלות של 20 שקל בלבד לספר, כשהמטרה היא לשמור על איכות הסביבה על ידי מחזור ספרים במקום להדפיסם מחדש או להשליך ספרים ישנים לפח. ברוח החברתית שבה הוקמה הרשת, פועלים כאמור בסניף ברמת-גן מתמודדי נפש.

בסדר ט”ו בשבט מיוחד שנערך בחנות, אליו הגיע ראש העיר, הוא פגש רבים מהם, הקריא להם קטע נבחר מתוך הקלאסיקה “העץ הנדיב”, ולאחר מכן אמר: “לפעמים, לא צריך לחפש רחוק כדי לתרום לקהילה. מספיק להושיט יד לספר שפה בחנות, לקנות אותו ולהעניק הזדמנות לאנשים שרוצים להיות שותפים שלנו בחברה וגם בשוק החופשי. וחוץ מזה, ברכישה בחנות תוכלו גם לתרום לסביבה, ברוח חג האילנות המצוין היום”.

לסיום הודה ראש העיר למנהלת הסניף, ענבל ברגר, ולמנהלת החנות, סיון שלום, על תרומתם היומיומית הרבה למען הקהילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות