יום שישי , מרץ 29 2024

“רמת גן זה המערב הפרוע של הקבלנים”

תושבים בהראשונים מתלוננים על בעיות באכיפה של העירייה נגד קבלנים שמבצעים עבודות בשכונה: "נהגי משאיות נוסעים כאילו תמרורים זה רק המלצה, פועלים משאירים את השער לאתר פתוח כך שכל ילד יכול להיכנס ושקי מלט נופלים מהפיגומים בזה אחר זה. פנינו למהנדסת העיר שהבטיחה לטפל ולא קיבלנו מענה"

אתר בנייה בהראשונים
אתר בנייה בהראשונים

לגור ליד אתר בנייה זה לא כיף. הרעש, עומס התנועה, מצוקת החניה. זו המציאות הרגילה והלא סימפטית שמכיר כל מי שגר ליד אתר כזה. עכשיו תוסיפו לזה טענות של תושבים על ליקויי בטיחות באתרים ואי אכיפה של העירייה ותבינו איך חיים שלווים הופכים ביום אחד לסיוט.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


קחו למשל את שכונת הראשונים, משם הגיעו אלינו הסרטון הבא.

בסרטון אפשר לשמוע את טענות התושבים על קושי לחצות את הכביש, אבל זו רק ההתחלה. בתמונה הזו אפשר לראות חתיכות אבנים שנפלו מהפיגומים, כפי שתיעדו תושבים בשכונה.

חתיכות אבנים שנפלו

רייצ’ל גרין אומרת כי “החיים בשכונה הפכו לסיוט מרגע שהתחילו לבנות בשכונה הזו. נהגי משאיות נוסעים כאילו תמרורים זה רק המלצה, פועלים משאירים את השער לאתר פתוח כך שכל ילד יכול להיכנס ושקי מלט נופלים מהפיגומים בזה אחר זה. לפני שבוע התנתק מהמנוף משטח ונפל למטה לתוך החנייה של הבניין שלנו. במזל לא היו נפגעים. ביום אחר התנתקו קירות גבס מהמקום ונפלו לחניון. מה היה קורה אם חס ושלום הייתה יוצאת מהחניון אמא עם ילד? השבוע עגורן התנתק מהמקום ושק מלט נפל לרחוב. מה היה קורה אם היה נופל על רכב? יש הרבה שאלות פתוחות בעניין הזה ואין אף תשובה לתושבים”.

מה אומרים לכם בעירייה כשאתם מתלוננים?

“זורקים לנו כל מיני הבטחות אבל בפועל לא עושים דבר. פנינו למהנדסת העיר שהבטיחה לטפל ולא קיבלנו מענה. כתבתי לאדם קניגסברגר והוא אמר שזה חמור. אז מה? אז משהו נעשה כדי לעצור את המצב החמור? לא. אני לא מבינה מדוע לא עוצרים את העבודה באתר”.

WhatsApp Image 2019-07-01 at 21.26.54

לדבריה, “כרמל שאמה דיבר לפני הבחירות על אכיפה נגד קבלנים אבל בפועל דבר לא השתנה. בתל אביב חולדאי סוגר אתרים כאלה בלי למצמץ. רק רמת גן זה המערב הפרוע של הקבלנים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. אין אכיפה העיריה בכל תחום

  2. אני גרה ברחוב אל על , באתר בניה. הרעש הלכלוך ואי אפשרות לחנות ולצאת מהבית. בזמנו הוחלט לצרף אותנו לבנין שנקרא שרת 42. אבל כלום לא קרה. עכשיו החליטו על ידי יזם חדש לבנות שכונה חדשה על חורבות הבית שלי ניראה לי פרויקט הזוי. רוצה פגישה במחלקת ההנדסה. ניראה לי שלא מתייחסים לבקשתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות