יום שלישי , אפריל 16 2024

מהפכת אוקטובר: הצעירים מגיעים לרמת גן

הבחירות ברמת גן מאירות את הזרקור על אחת הרשימות המעניינות ביותר בעיר: רשימה מיוחדת של צעירים ('רמת גני') אשר חולמים לעשות שינוי אמיתי ולייצר סדר עדיפויות חדש בעיר.

הצעירים מגיעים לרמת גן. תוכן מקודם
הצעירים מגיעים לרמת גן. תוכן מקודם

ישראל זרי, דובר האגודה למען הלהט”ב לשעבר שהיה גם יועצו האישי של השר ישראל כ”ץ, הקים את הרשימה וסובב עצמו בצעירים חזקים כמו יו”ר אגודת הסטודנטים של שנקר, מרכז הנהגת הצופים של רמת גן לשעבר, סמנכ”ל האגודה למען הלהט”ב הארצית ואפילו מייקל לואיס אחד.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


המחאה החברתית בקיץ 2011 גרמה לצעירים רבים להתמודד לתפקידים ציבוריים ולהוביל שינויים משמעותיים. במערכות הבחירות הקודמות, מגמת הצעירים תפסה תאוצה עם צעירים שעוד לפני גיל 30 התמודדו למועצת העיר ואלו הצליחו לחולל מהפכות שקודמם בתפקיד, בעלי ניסיון עשיר, לא צלחו. בבחירות הקרובות, רשימת ‘רמת גני’ בראשות ישראל זרי מתמודדת למועצת העיר ושואפת לייצר סדר עדיפויות חדש בעיר.
ישראל זרי, רמת גני מלידה, יליד 1990, בוגר בהצטיינות יתרה את התואר הראשון בתקשורת ודיפלומטיה מהמרכז הבינתחומי הרצליה בחר להקים את הרשימה בכדי לשנות את הסטטוס קוו בעיר וללכד את הכוח הצעיר באזור המרכז.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


לדברי ישראל זרי, יו”ר ‘רמת גני’: “כיום, חיים ברמת גן 33% צעירים להם לא ניתן מענה ראוי. ישנו מרכז צעירים אחד ופעילויות דלות מאוד עבור הצעירים בעיר. רמת גן היא ללא ספק עיר בעלת פוטנציאל אדיר, היא בעלת מיקום גיאוגרפי מדהים ובעלת תקציב עירוני עשיר וחומר אנושי איכותי.

לפיכך, נוכחות של צעירים וצעירות בתוך המועצה העירונית תוכל לשנות ולקדם נושאים כמו עסקים קטנים, תחבורה חכמה, דיור לצעירים, חיי סטודנטים, נוער, תרבות ואומנות, ספורט, קהילה גאה, חיי לילה ותיירות. אנחנו רעבים לעשות שינוי ואני בטוח ששילוב הרשימה במועצת העיר תוביל להצלחות רבות.”

השחקן והדוגמן מייקל לואיס, תומך נלהב ברשימה אמר: “בעשור האחרון חוויתי המון, בארץ ובחו”ל. מתוך ההבנה שיש המון דברים טובים בחוץ אבל אין כמו בבית, אני בוחר לא להישאר אדיש למצב. רמת גן היא עיר בעלת פוטנציאל בינלאומי בגלל המיקום הגיאוגרפי שלה, רשימת צעירים זו הפלטפורמה האידיאלית עבורנו לעשות שינוי בצורה קצת אחרת, וניתן לראות זאת בכל הערים הגדולות בארץ ובעולם.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות