יום שלישי , אפריל 16 2024

קהילת הורים מיוחדים גבעתיים פותחת שנה

הורים-מיוחדים-גבעתיים2

במתחם בית הספר נפרסו דוכני מזון, מסאג’ים מפנקים להורים, דוכני יצירה וטבע לילדים, עמדות איפור, ג’ימבורי לקטנטנים, שלחנות משחק, ניידת משטרה שהייתה לאטרקציה עבור הילדים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בנוסף, הגיעו למקום תנועות הנוער העירוניות, הצופים, הנוער העובד והלומד, וכנפיים של קרמבו. בנוסף לכל אלו הייתה במקום הופעה של ילדי בית העץ, שהגיעו עם קסם מיוחד ונתנו הופעה שהילדים לא נשארו אדישים אליה והצטרפו בשירה וריקודים.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

האירוע התקיים בשיתוף האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעתיים, מחלקת האירועים של עמותת קהילתיים ובית ספר גורדון שאירח את האירוע.

קהילת הורים מיוחדים בגבעתיים מאגדת בתוכה הורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בגבעתיים, הפועלים בהתנדבות לשיפור איכות החיים של המשפחות המיוחדות בעיר בתחומי החינוך הפנאי והקהילה.‏ הקבוצה מייצגת משפחות מיוחדות בגבעתיים ואת כל מי שמעונין להשתייך.

הפנינג הורים מיוחדים בגבעתיים
הפנינג הורים מיוחדים בגבעתיים

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –  גבעתיים ניוז– כל מה שקורה בעיר

מטרת הקהילה להפוך את קהילת המשפחות המיוחדות בגבעתיים למאוחדת וחזקה, משולבת באופן טבעי ומכבד בכל תחומי החיים ומהווה השראה ודוגמא לתושבי העיר, תוך חיזוק אוכלוסיית המשפחות המיוחדות בעיר, העלאת מודעות וקביעת סטטוס קוו בעיר בכל הקשור למשפחות המיוחדות.

שיתוף הפעולה עם העירייה מאפשר הקמת חוגים ייעודיים, שילוב בחוגים קיימים, קיום אירועים לקהילת הצרכים המיוחדים, הנגשה של אירועים עירוניים, הקמת קבוצות תמיכה למשפחות ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות