יום שישי , אפריל 19 2024

שלושה שבועות לבחירות – מי יקבל את הקול של צעירי גבעתיים?

ביום שלישי הקרוב ייערך בגבעתיים פאנל לקראת הבחירות לכנסת ה-21 בהשתתפות נציגי כל המפלגות ממגוון הקשת הפוליטית ביוזמת מדור הצעירים של עיריית גבעתיים.

אסף זמיר-נציג כחול-לבן
אסף זמיר-נציג כחול-לבן

21 יום לבחירות הגורליות, מדור הצעירים של עיריית גבעתיים החליטו להקים פאנל בהשתתפותם של נציגי המפלגות השונות. האירוע עצמו יתקיים ביום שלישי, 26 למרץ בבית ראשונים (רחוב גורדון 24).


מיכל שיר-נציגת הליכוד
מיכל שיר-נציגת הליכוד

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל הירשמו כאן


רונית דרור- נציגת מפלגת זהות
רונית דרור- נציגת מפלגת זהות

הפאנל יתמקד בנושאים רבים הנוגעים לחיי הצעירים ובענייני היום – יום הבוערים לכולנו כמו יוקר המחיה, דיור לזוגות צעירים, תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אלטרנטיבים, קידום לגליזציה של קנאביס, חינוך ציבורי ועוד.

רשימת המשתתפים תהיה מכבודת מאוד כאשר ישתתפו בפאנל: אסף זמיר שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות עיריית תל אביב ולאחר שהפסיד החליט להצטרף למפלגת כחול לבן, מתן כהנא מהימין החדש, יאיר פינק מהעבודה, מירב בן ארי מ-כולנו, מיכל שיר נציגת הליכוד, רונית דרור מזהות, מיכל רוזין ממרץ, אופיר סופר נציגם של איחוד מפלגות הימין, וחגי רזניק ממפלגת גשר. את הפאנל תנחה דנה ירקצי, כתבת חדשות וואלה! NEWS.

מתן כהנא-הימין החדש
מתן כהנא-הימין החדש
חגי רזניק - גשר
חגי רזניק – גשר

לדברי שי שנקמן, מנהל מדור הצעירים של עיריית גבעתיים: “משיחות שאנחנו מקיימים עם צעירים במסגרת מפגשים ואירועים למיניהם, עולה כי בקמפיין הבחירות הנוכחי, לא מדברים על הנושאים שחשובים  לציבור הצעירים, שבגבעתיים, למשל, שיעורם הוא רבע מכלל תושבי העיר. לכן, אנחנו רואים באירוע הזדמנות ייחודית ליצירת מפגש ישיר בין המועמדים לכנסת והבוחרים, לאפשר הפניית שאלות למיניהן, להכיר מקרוב את נציגי המפלגות; כל זאת כדי שביום הבחירות, ההצבעה תהיה בהתאם לרושם מבוסס ומגובש על מפלגה זו או אחרת.”

בנוסף, ההשתתפות בפאנל אינה כרוכה בתשלום, אך כניסה מובטחת ברישום מוקדם בלינק:

https://www.facebook.com/events/311759952847151/

יא יא פינק-נציג מפלגת העבודה
יא יא פינק-נציג מפלגת העבודה
מיכל רוזין - מרץ
מיכל רוזין – מרץ

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות