יום חמישי , אפריל 25 2024

תלונות על בעיות רישום לקייטנות: הגנים ישופצו במהלך חופשת הקיץ ולהורים אין פיתרון

אמהות מתלוננות כי גילו רק לאחרונה שהגן בו לומדים ילדיהם ישופץ במהלך הקיץ וכי ניסיונותיהן להירשם לקייטנות העירייה באתר ובטלפון לא עולים יפה. העירייה: "שוקדים על מציאת פתרונות"

גן ילדים
גן ילדים

מספר הורים לילדי גנים ברמת גן מתלוננים על בעיות ברישום לקייטנות העירייה. לדוגמא, כך תיארה את המצב אחת האמהות בפוסט שהתפרסם בקבוצת אמהות רמת גן: “מסתבר שבעקבות “שיפוץ” בגן שלנו, עליו אף אחד לא הודיע לנו, בגן שלנו לא תערך קייטנה בשני המחזורים המאוחרים. אם יהיה לנו מזל נוכל להירשם לגן השכן (כרגע אין רשימת המתנה ואין מענה במוקד הרלוונטי), אבל גם אליו נגמר המקום במחזור הראשון ובטח ובטח ל-2 המחזורים הנוספים”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בשיחה שקיימנו עם א’ היא מפנה אצבע מאשימה לעברה של העירייה. “בעיני זו אחריותה. יש לה אחריות לרשום את הילדים לקייטנה. הורים אחרים שדיברנו איתם נענו בתשובה שכרגע אין מה לעשות אין מקומות פנוים, ושהם נכנסים לרשימת המתנה. התנאים לקייטנה צריכים להיות שיוויוניים לכל ילדי העיר. אנחנו משלמים ארנונה כמו כולם, אנחנו אנשים עובדים ולא יכולים עכשיו לבלות את כל חופשת הקיץ עם הילדים בגלל שהעירייה לא הודיעה בזמן על השיפוץ. אני מציעה שידחו את השיפוץ בגן. אי אפשר להרשם דרך האתר והמוקד לא זמין. אני רוצה למצוא פיתרון לבן שלי, לא להעביר אותו לגן אחר עם ילדים שאינו מכיר, זה פיתרון שאינו מקובל עלי. אני לא היחידה שנמצאת בבעיה הזו. יש עוד הרבה הורים בגן”.

מורן בן שושן, אמא נוספת מגן בקריית בורוכוב, מספרת סיפור דומה: “פניתי לעיריה בהודעה והם החזירו לי תשובה שיעבירו את הפרטים שלי ושיצרו איתי קשר. אף אחד לא יצר איתי קשר כמובן. לא שמענו על השיפוץ קודם ובגלל זה לא נרשמתי כשנפתחה ההרשמה. חיכיתי כי רציתי לדעת איזה אמהות נרשמות, כדי שהבת שלי לא תהיה לבד בלי חברים. הייתי מחפשת אולי פיתרון בקייטנה פרטית. ועכשיו המענה הטלפוני לא זמין”.

תגובת העירייה ומשרדי בית עמנואל:
“באשר לשיפוצי הגנים: בית עמנואל נמצאים בקשר רציף ויומיומי עם אגף החינוך בנושא הגנים ובתי הספר הנסגרים במהלך הקיץ לרגל שיפוצים. בית עמנואל בוחנים את תמונת המצב במהלך תקופת הרישום, הנמצאת בשיאה בימים אלה, ושוקדים במקביל וללא הרף על מציאת פתרונות לילדי העיר.

באשר למענה הטלפוני: אכן הייתה תקלה במרכזייה הראשית של בית עמנואל, אך הנושא טופל זה מכבר וניתן כעת לבצע רישום באמצעות הטלפון ואתר האינטרנט של בית עמנואל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פלנתניה. מרכז מדע חלל ותרבות | צילום רן אליהו

שלא תגידו שלא אמרנו: כ-170 אתרי טיול ייפתחו בחינם בחול המועד

תפריט נגישות