שבת , אפריל 20 2024

השיר שלנו: ילדי גבעתיים רוקדים כחול לבן

תלמידי גבעתיים רוקדים 70

ביום שני נערך במגרש הכדורגל ברחוב משמר הירדן אירוע ריקודים חגיגי בהשתתפות תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר לציון 70 שנה למדינת ישראל. כל בתי הספר רקדו על כר הדשא ויצרו פסיפס מרהיב של תנועה וצליל כחול לבן. ראשונים עלו לכר הדשא תלמידי שכבת ב’ מכל בתי הספר היסודיים בעיר שנטלו השנה חלק בפרויקט “רוקדים כחול לבן” – תכנית ייחודית ושירים מכל הזמנים בהנחיית מירי המשלבת לימוד ריקודי עם ושירים ישראליים מכל הזמנים. לאורך שנת הלימודים תלמידי שכבת ב’ מבתי הספר היסודיים קיימו 10 מפגשים עם מדריכים שלימדו אותם את הריקודים שמאפיינים את החוויה הישראלית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לכתבות נוספות:
מנגינת חייו: בבית ספר גבעולים נחנך חדר מוזיקה לזכר נדב עמירם
סוף לסיפור: טקס הסיום של תחרות הכתיבה הארצית התקיים בתיאטרון היהלום

תלמידי גבעתיים רוקדים 70

אחריהם עלו תלמידי שכבות ד’-ה’ למופע “כיתות רוקדות” והציגו להורים את כל רפרטואר הריקודים עליהם התאמנו במהלך כל השנה. זו השנה השלישית בו הפרויקט פועל בגבעתיים ונוחל הצלחה רבה. כיתות רוקדות הינו פיתוח חברתי לילדי כיתות ד’ ו- ה’, אשר משתמש בריקוד הסלוני , כאמצעי לשינוי בתהליכי חיים, לא רק עבור משתתפי התכנית , אלא גם עבור ההורים והמורים התומכים בילדים אלו. במסגרת התוכנית הילדים למדו את הריקודים: מרנגה, פוקסרוט, רומבה, טנגו, סווינג , פולקה סטומפ וואלס. שיעורי הריקודים הסלוניים  נלמדים במהלך יום לימודים וזאת, כדי להעשיר את חוויית הלמידה החברתית, תרבותית. התכנית מבוססת על גישה הוליסטית לבניית בטחון עצמי ועבודת צוות, ניצול כישורים יצירתיים , כבוד לאחר ונימוס. הפרויקט משתמש באוצר מילים של ריקוד חברתי על מנת להגביר שיתוף פעולה, לשפר ריכוז, ולחקור תחומי אחידות, הבנה ומודעות חברתית.

תלמידי גבעתיים רוקדים 70

רן קוניק  ראש עיריית גבעתיים: “מרגש לראות את תלמידי גבעתיים רוקדים כאן ביחד בשני פרויקטים נפלאים המשלבים ערכים תרבותיים, חינוכיים וערכיים אשר מטרתםם להרחיב את התקשורת בין הילדים לבין עצמם ובינם לבין צוות בית הספר, להעלות את קרנו של כמוסד מחנך, לשפר את התוצאות הלימודיות של הילדים ולהעלות את הדימוי והערך העצמי של התלמידים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות