יום חמישי , אפריל 18 2024

אבן נגולה: כך חילץ מוקדן עירוני קשישה שנתקעה בביתה

לובה פיין התקשרה למוקד העירוני ביום שבת ודיווחה כי אינה יכולה לצאת מפתח הבית בשל סלעים החוסמים את דרכה. סיפורו של מוקדן עירוני שהחליט לעשות משהו קטן וטוב

עופר המוקדן העירוני בעבודה, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
עופר המוקדן העירוני בעבודה, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

אירוע לא שיגרתי התרחש ביום שבת האחרון במהלכו עופר, מוקדן שעובד במוקד העירוני של עיריית רמת גן, נחלץ לעזרתה של לובה פיין, פנסיונרית בת 82 ותושבת העיר מזה 40 שנה, שנתקעה בביתה עקב חוסר תשומת לב או התחשבות של תושבות ותושבי השכונה לסביבה.

“התנדבתי לסייע כדי שלא תצטרך לשבת בבית”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


עופר, מוקדן בעירייה, מספר: “ביום שבת האחרון קיבלנו פנייה מאישה מבוגרת שגרה ברחוב ללא מוצא שגובל עם שדרת הילד ברמת גן. הכניסה לפתח של הבית נחסמה עם שני עמודי חסימה שבדרך כלל מונעים חניה של רכבים. שני רכבים שהחנו במקום הזיזו את עמודי החסימה האלה וסגרו ממש את כל פתח הבית. בגלל שהיא נעזרת בהליכון האישה לא יכלה לצאת מפתח ביתה”.

מה עושים במצב כזה בדרך כלל?

“צוותי שיטור בעיריה המטפלים בפניות מסוג זו היו עסוקים בקריאות קודמות ולא יכלו להגיע מיידית למקום, ובגלל שהייתי משהו כמו חצי שעה לפני סיום משמרת ואני רוכב על אופנוע, אמרתי לה שאעבור במקום כדי לראות אם אני יכול לסייע. בסוף המשמרת נסעתי לשם הצלחתי להזיז עמוד אחד הצידה ולגלגל אותה הצידה כדי לאפשר לה לצאת. התנדבתי לסייע לה כדי שלא תצטרך לשבת בבית”.

לובה פיין, צילום פרטי
לובה פיין, צילום פרטי

“אם בן אדם הוא בן אדם, הכל אפשרי”

לובה פיין, שחולצה מביתה, מספרת על המקרה. “אני גרה ברמת גן קרוב ל40 שנה. עד שהיכרתי את עופר, שיכול להיות נכד שלי, אף אחד לא הרים אצבע לעזור לי. אני בת 82, מכוניות היו סותמים לי את הכניסה. הייתי הולכת מסביב עד ששברתי כתף וירך ועכשיו אני עם עגלה ומקל והילד הזה הציל אותי”.

מה לא הספקת להגיד לו אחרי שעזר?

“אני לא מכירה את האיש הזה אבל הוא כל כך אדיב ודיבר כל כך יפה עם הבת שלי שאני בעצמי אמרתי שאני חייבת לכתוב בעיתון עליו. ובבקשה תרשמי אם את רוצה שזה הכל תלוי בבן אדם, אם בן אדם הוא בן אדם, הכל אפשרי. אפשר לעוזר ואפשר לעשות ואפשר לתקן ואפשר לדאוג, הכל אפשרי”.

הנהגים חוסמים את פתח הבית, צילום: פרטי
הנהגים חוסמים את פתח הבית, צילום: פרטי
ליאת אטדגי, מנהלת המוקד העירוני: “אחד הקריטריונים החשובים לנו ביותר בבחירת נציגי השירות במוקד העירוני, זו היכולת להקשיב לתושב ולספק לו שירות אדיב וחם בהתאם לצרכיו. זהו תנאי הכרחי ועליו אנחנו לא מתפשרים. עופר הוא דוגמא למתן שירות כזה, ואף הרבה מעבר״.
ויוי הרשטיין, מנהלת האגף לקשרי קהילה: ״ האגף לקשרי קהילה פועל על מנת להגיע לכל תושב ותושב, להבין את צרכיו ולעשות כל שביכולתנו לספק לו מענה מיידי, איכותי ורגיש לשיפור איכות חיוו בעיר. נציגי השירות מסייעים לנו לזהות את הצרכים בשטח ולפעול בהקדם, תוך חשיבה יצירתית, כמו במקרה המדובר. תודה לעופר על שירות לא פחות מעולה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות