יום רביעי , אפריל 17 2024

בדרך לדאבל: קבוצת הוותיקים של הפועל רמת גן זכתה באליפות

האדומים גברו על ותיקי מעלות והשלימו ריצה של 26 מחזורים ללא הפסד. עומר בוקסנבוים, אופיר חלוואני ואורן כוכבי הבקיעו

חגיגות האליפות, צילום: אבי ריימונד
חגיגות האליפות, צילום: אבי ריימונד

קבוצת הוותיקים של הפועל ר”ג גברה אמש (ראשון) על ותיקי מעלות 0:3 וזכתה בתואר האליפות השני בתולדות הקבוצה. משחק האליפות ע”ש לוניה דבורין ז”ל לעונת 2017/8 נערך במגרש הסינטטי ברעננה. עומר בוקסנבוים, אופיר חלוואני ואורן כוכבי הבקיעו לר”ג.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מאמן הקבוצה, ירון בר לב סיכם בסיום: “למשחק האליפות הגענו אחרי עונה ארוכה שבה שיחקנו 26 משחקים בליגה ובגביע. לא הפסדנו מאז המחזור הראשון והגענו לגמר כשאנחנו בשיא. הדבר שהיה הכי חשוב זה לגרום לשחקנים להיות רעבים לתואר. יש גם יריבה בצד השני והיא רוצה את אותו הדבר. לפעמים הרצון גובר על היכולת של הצד השני ואף אחד מאיתנו לא רצה לאבד את הסיכוי להיות אלופים. השחקנים נתנו הכל על המגרש ומחוצה לו. הגיעו מוכנים וחדורי אמונה. שלטנו במשחק, הגענו למצבים והבקענו”.

דני דבורין מעניק את צלחת האליפות לרולי מוצפי, צילום: אבי ריימונד
דני דבורין מעניק את צלחת האליפות לרולי מוצפי, צילום: אבי ריימונד

בר לב, שמלווה את הקבוצה מאז היווסדה סיפר על המרקם המיוחד של קבוצתו: “טוב שכולם שיחקו והיו שותפים להישג. זו קבוצה מיוחדת של בוגרי המכתש וזה מה שמייחד אותנו מרוב הקבוצות בארץ”.

האחים אלדר ועידן שפלר, צילום: אבי ריימונד
האחים אלדר ועידן שפלר, צילום: אבי ריימונד

“אין אגו, נותנים הכל על המגרש”

ירון בר לב ידע שיש לו השנה קבוצה מנצחת. “זה הרגיש מוצדק ונכון. הקבוצה התנהלה טוב, נבנתה נכון, עברה משברים, פציעות, התחזקה, התקדמה שלב אחרי שלב. צריך לזכור, שאין לנו אימונים, אנחנו נפגשים בעיקר במשחקים, טוחנים אחד את השני בוואצאפ ובשיחות, צוברים נקודות, מחברים ניצחונות ונותנים הכל על המגרש. כל אחד מוותר לשני כדי שישחק ויתרום יותר. את האגו משאירים בצד. הכל למען הקבוצה ואז זה מגיע. יש אליפות”.

לקחת בחשבון אפשרות שתפסידו?

“האמת, שעם סגל כזה ואיך שהתנהלנו במהלך העונה, אם לא היינו מנצחים זו הייתה הפתעה. האליפות הזאת נבנתה מהיסוד ולפי הספר. עברנו שלב שלב, ובכל זמן נתון הגדרנו מטרות. השחקנים היו מכווני מטרה והכי חשוב נהנו”.

האלופים הטריים, צילום: ראובן שוורץ
האלופים הטריים, צילום: ראובן שוורץ

בר לב בחר להודות למי שהביאו עד הלום והיה זה שהחדיר בו את ה”חיידק”: “ראשית, אני רוצה להודות לאבא שלי, שלפני 40 שנה ,וכנראה בטעות, לקח אותי באמצע שבוע אחד למכתש ולא ידע שבאותו רגע נזרע הזרע שצמח והגיע לתופעה שנקראת קבוצת הוותיקים. אני רוצה גם להודות למעט האוהדים שעוזרים מבחינה כלכלית, לאשתי שמבינה את הצורך שלי להיות מחויב כל כך לקבוצה וכמובן לכל אחד ואחד מהשחקנים שהקריב מעצמו לטובת הפרויקט”.

כעת, משהשיגו את המטרה הראשונה, בר”ג שואפים להשלים דאבל, זכייה כפולה גם בגביע המדינה. משחק הגמר מול אותם ותיקי מעלות ייערך במהלך חודש יולי. נכון למועד כתיבת שורות אלה טרם נקבע תאריך ומיקום סופי.

חרף ההישג, בקבוצה ציינו, כי הם משוועים לספונסרים, ומבטיחים שייזכו מצידם בתמורה גדולה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות