יום חמישי , אפריל 25 2024

האופוזיציה בר”ג נגד תכנית הרובעים: התנדבות כן, ג’ובים לא

בישיבת המועצה שתערך ביום שלישי הקרוב תעלה שאילתא שתחשוף לראשונה מה עלות השכר בפרויקט הרובעים. אביבית מאור נמרודי: "דואגים לג׳ובים למקורבים במקום ניקיון העיר והשירות לתושב"

אביבית מאור נמרודי

אחד הפרויקטים הגדולים של הנהלת עיריית רמת גן בשנה האחרונה – תכנית הרובעים – יעלה לדיון בישיבת המועצה הקרובה ביום שלישי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


חברת האופוזיציה אביבית מאור נמרודי, שתעלה את השאילתא, אומרת כי אין בפרויקט הזה כלום, “חוץ מהוספת תקנים חדשים ומשרות חדשות שנבחרו אליהן באורח פלא פעילים של כרמל והנהלת העיר”.

לדבריה, “המנהלים שנבחרו הם לא חלק אמיתי ואותנטי מהשכונה, לא מכירים את הבעיות של השכונות, לא יודעים כיצד לפעול ומה לקדם, אין שום תוכנית עבודה. ראוי היה להקים ועד בכל שכונה שיבחר על ידי התושבים , ועד שחי את המקום, שמכיר את הבעיות ואת התושבים ושהועד יעבוד מול מנהל הרובע וביחד יבנו תוכנית עבודה לאותו לרובע. כיום חוץ ממשכורות מנופחות אין שום תוכנית עבודה ואפילו הורידו שירותים שהיו קיימים באינטרנט רק כדי לספק לעצמם עבודה. כדוגמת תו חניה שהיה ניתן להזמין באינטרנט והיום מחייבים לגשת לרובע ולהוציא”.

במסגרת התכנית מונו אנשים למנהלים ורכזים ב-12 רובעים ברחבי העיר.

באופוזיציה בונים על יו”ר ועדת הכספים, אלי מוסרי, שיצביע איתם לנוכח הביקורת שהוא מעביר על התכנית, לפיה מדובר בתכנית מיותרת ובזבזנית.

לפני כחודשיים פרסמנו כתבה על התנגדות לתכנית. בכתבה פורסם כי בכיר בקואליציה יצא נגד התכנית ואמר שמדובר ברעיון של “יהודי מגלומן בשם ליעד אילני”.

אילני לא שכח את הכתבה ועל פי דיווח באתר מקומי הטיח במהלך ויכוח עם מוסרי: “צירפתי את הכתבה שבה כוניתי על ידי בכיר בקואליציה: ‘יהודי מגלומן שמבקש לקדם את תכנית הרובעים’ וכתבתי שמי שהלך לתקשורת, התראיין כמו פחדן בעילום שם והתבטא באופן הזה כלפיי הוא ‘חדל אישים’. ואז מה קרה? קיבלתי ממך הודעה פרטית בפייסבוק על כך שהתבטאתי נגדך באופן הזה. אני לא ציינתי את שמך. אתה זה שקפצת כמו מישהו שמשהו בוער לו הראש. זו לא התנהלות קולגיאלית. מסית עובדי עירייה, מעביר מידע שגוי לציבור. תתבייש לך”.

ליעד אילני

ליעד אילניגורם בקואליציה אמר ל”רמת גן גבעתיים ניוז” כי “מוסרי מתנדנד ואני לא אופתע אם הוא יפרוש בקרוב מהקואליציה, כמו שעשה לפניו עו”ד זוהר ישרים. גם מוסרי מבין שיש לו אחריות כמחזיק תיק הכספים ושאם הספינה טובעת יאשימו גם אותו כמי שעומד כל כך קרוב לצלחת”.

מוסרי סירב להתייחס לדברים.

אלי מוסרי
אלי מוסרי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות