יום שישי , מרץ 29 2024

ההסבר של כרמל שאמה לאי הצטרפות לנעים בסופ”ש: “אני לא סמרטוט”

ראש עיריית רמת גן הסביר מדוע רמת גן לא הצטרפה למיזם התחבורה הגדול שמספק תחבורה ציבורית בסופי שבוע ועל הדרך עקץ את ראש עיריית גבעתיים רן קוניק

צילום: ר"ג גבעתיים ניוז
צילום: ר"ג גבעתיים ניוז

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה, טוען כי ראשי מיזם “נעים בסופ”ש” הפרו את ההסכמות עמו ולכן רמת גן לא חלק מהמיזם.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“אחרי שהוצאנו לדרך את הסבבוס וזה עבר ברוב מוחץ במועצה ועבד בלי תקלות – כי באנו עם אוטובוסים ולא עם מינובוסים – באה אליי מיטל להבי ואמרה שהם רוצים לשתף פעולה”.

יו”ר האופוזיציה, חגי אשר, קרא לעברו: “מיטל מכחישה כל מה שאתה אומר”.

כרמל לא התרגש והמשיך: “נחמיה שטסרלר כתב לחולדאי ‘תלמד משאמה’ ומלא מובילי דעה אמרו ‘תלמדו מרמת גן’. הלכנו לאכול בתל אביב. ירדנו מהרכב ולידנו עצר סגן ראש עיריית תל אביב. אמרנו לו תצטרף אלינו. אמר ‘אני לא יכול, אבל תגיד לכרמל שהוא תותח’. ואז חברת מועצה מקריית אונו אמרה ‘אתה מודל השראה עבורנו'”.

לעצם העניין אמר כרמל כי “הגענו להסכמות, אבל אני לא עושה שום שותפות עם מי שמפר הבטחות. פה לא יושב סמרטוט והעיר הזו לא תסמרטט על ידי אף אחד”.

כרמל לא הסתפק בכך ועקץ את שכניו. “קוניק אמר למקומון שלא צריך תחבורה ציבורית בשבת. גם חולדאי אמר שתל אביב עיר קטנה ולא צריך אוטובוס. אפשר לנסוע באופניים”.

לדבריו, רמת גן פורצת דרך דרך וכולם רוצים להעתיק ממנה. לראיה הוא אומר, “הוצאנו עכשיו סבבוס ספורטיבי. תזכרו מה שאני אומר: הם יעתיקו גם את זה”.

מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב יפו ומחזיקת תיק התחבורה: “רשת התחבורה המטרופולינית הוכיחה כבר בשבוע הראשון להפעלתה שהיא צורך חיוני עבור הציבור ושהשלם גדול מסך חלקיו. אני מכירה ומוקירה את עיריית רמת גן על חלקה בשינוי השיח הציבורי ובקידום התחבורה בשבת ומזמינה אותה לשים את המחלוקות בצד ולשלב ידיים איתנו ועם הרשויות הנוספות שהצטרפו ושעתידות להצטרף, לטובת הצלחתו של המהלך ההיסטורי ולרווחת הציבור הרחב”.

מי שהפתיע את כולם היה סגן ראש העירייה מנחם דוד החרדי, שנותר בקואליציה למרות הסבבוס, וניהל התנצחות מול האופוזיציה ואפילו מול חבר המועצה עו”ד זוהר ישרים שעמד על עקרונותיו ופרש. על כך אמר אחד מחברי המועצה: “האיש הזה שבר את כל השיאים”.

מנחם דוד
מנחם דוד

עו”ד ישרים: “היה לי עצוב מאוד לראות אתמול את מנחם יושב בכיסאו ומתפתל. אין לי ספק, שלמנחם יש חלק גדול בקיומה של התחבורה ציבורית בעיר ובכלל בגוש דן. מנחם שימש ועודנו משמש תעודת הכשרות של ראש העיר לכל מהלכיו בעיר בנושאי הדת”.

הוא הוסיף: “אני קורא לו להתפכח ולעמוד על דרישה חדה וברורה מול ראש העיר: שמור לנו על העיר כעיר יהודית”.

זוהר ישרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות