יום שלישי , אפריל 16 2024

“יש כרגע בעיר בעיה של גני ילדים”: יו”ר ועד ההורים מדבר

השביתה שתוכננה באמצע השבוע בבית הספר גבעולים בוטלה בהתערבותו. כעת מספר אלי פדלון על מצוקת החללים לגנים ומבטיח למנוע תוכניות פיתוח שלא ילוו בתשתיות חינוך

יו"ר ועד ההורים אלי פדלון, צילום: פרטי
יו"ר ועד ההורים אלי פדלון, צילום: פרטי

השביתה שתיכנן ועד ההורים של בית הספר גבעולים בשכונת הגפן, אשר אמורה הייתה להתחיל ביום שלישי, בוטלה לעת עתה, זאת בעקבות התערבות יו”ר ועד ההורים העירוני, אלי פדלון. “לאחר כשבוע של חוסר הבנות בין ההורים לרשות, יושבת ראש ועד ההורים של בית הספר, עידית, פנתה אליי לעזרה לפתרון הבעיה. הרשות מחויבת לספק שירותים לתושב. אחד מהשירותים זה חינוך. אחד מהדברים שהיא אמורה לעשות למצוא חללים לעניין. וכאן אנשים עוברים דירות, ולפעמים יש תנודות, ומשתנה כמות הילדים שצריכים שירות מסויים”, מסביר פדלון.

בית ספר גבעולים, צילום: פוטו אהרונסון
בית ספר גבעולים, צילום: פוטו אהרונסון

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


נשמעות טענות דומות גם משכונות אחרות. עד כמה חמורה בעיית הגנים בעיר לקראת שנת הלימודים הבאה?

“ברמת גן כרגע יש בעיה של גני ילדים. בשכונת הגפן צריך לפתוח עוד גן ילדים. הרשות צריכה למצוא עוד מקומות. אני מבקש להדגיש שאני בתור יושב ראש ועד ההורים העירוני יושב בתכנון חלק מתוכניות הפיתוח של השכונות. התוכניות עוברות תחת עינו הפקוחה של ועד ההורים העירוני, ותוכנית לא יוצאת לפועל לפני שיראו לועד ההורים העירוני שאכן יש פתרונות חינוך, שיש פתרונות לתשתיות החינוך. אם אין תשתיות לתוכנית, היא לא תצא עד שיפתרו את זה”.

"יש ברמת גן כרגע בעיה", צילום אילוסטרציה
“לא משביתים כל עוד יש שיח”, צילום אילוסטרציה

איך נולד הרעיון להקים גן ילדים בבית ספר גבעולים?

“כרגע יש מחסור בחללים, לכן כחלק מהחשיבה עלה הרעיון לפתוח גן ילדים בתוך בית הספר, היות ואין להם מקום. ההורים ששמעו את זה הביעו התנגדות. ומכאן העניין התגלגל. באיזשהו שלב היו חוסר הבנות בין שני הצדדים. פה נכנסתי לתמונה בהבנה שלא משביתים כל עוד יש שיח. תוך 24 שעות הייתה ישיבה בהשתתפות מנהלת אגף החינוך וההורים, ישבנו כולנו אצל מנכ״ל העירייה, משה בודגה. בישיבה ההורים הבינו שהם התפרצו לדלת פתוחה. מנכ״ל העירייה הקשיב בקשב רב והבטיח לעשות את המקסימום גם לבדוק פתרון לגנים מחוץ לבית הספר. לאחר שהוא שמע את הבעיות שהעלו, הם יוזמנו ויהיו חלק מתוכנית הבראה. בסופו של דבר יצאה הודעה כי הגן לא יפתח בבית הספר. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה”.

ועד ההורים הבית ספרי לא התרעם על ההחלטה שלא להשבית?

“יש לי הרבה כבוד לועד ההורים של בית הספר. מרגע הישיבה כולם התנהגו באחריות, וזה רק לטובת הילדים, אני שמח שאלה התוצאות.

תגובת העירייה: “מדובר בגן חדש לילדי שכונת הגפן ואכן עלתה אפשרות לפתוח אותו בתוך בית ספר גבעולים הנמצא בשכונה, זאת כחלק מתפיסה פדגוגית של בניית חטיבה צעירה הקיימת בבתי ספר נוספים בעיר. מכיוון שהעירייה עובדת בשיתוף פעולה עם הנהגות ההורים, קיימו גורמי העירייה שיח עם הנהגת ההורים של בית הספר ויושב ראש ועד ההורים העירוני ובסופו, עקב מציאת מספר חלופות אפשריות נוספות, הוחלט על ידי מנכ”ל העירייה והנהלת אגף החינוך, שלא להקים את הגן בבית הספר. החלופות עדיין נבדקות והגן יוקם באפשרות הטובה ביותר שתיבחר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. עינו הפקוחה של וועד ההורים ?????
    איפה היה ועד ההורים העירוני עד עכשיו, כאשר כבר כמה שנים צועקים אזרחים על הכנסת קרוואנים לבתי הספר והעברת הילדים הרכים לגנים מרוחקים מהבית עקב היעדר מקום?
    הוועד העירוני נכשל כישלון צורם בהגנה על האינטרסים של תלמידי העיר רמת גן.
    מן הראוי שיוחלף לאלתר יו”ר ועד הורים העירוני, על מנת שהוועד העירוני יפסיק להיות עלה התאנה של אגף החינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות