יום חמישי , אפריל 18 2024

לא מפחדים: חברי ועדת הביקורת מגיבים לויוי וולפסון

אתמול פוזרה ישיבה נוספת של ועדת הביקורת בעיריית גבעתיים. יו״ר הוועדה ויוי וולפסון טענה כי חברי הקואליציה אינם מגיעים לדיונים - היום אביעד מנשה ואלעד רוגוביץ מגיבים

חבר הקואליציה אלעד רוזגוביץ
חבר הקואליציה אלעד רוזגוביץ

אתמול העלינו כתבה על כך שיו״ר ועדת הביקורת ויוי וולפסון פיזרה אתמול בערב את ישיבת ועדת הביקורת בעיריית גבעתיים שהייתה אמורה לדון בדו”ח המבקר. הסיבה לכך שחברי הקואליציה לא הגיעו וכך לא היו מספיק נוכחים כדי לקיימה.

לדברי יו”ר הוועדה, ויוי וולפסון, זו לא תופעה חדשה, “מתוך 6 ישיבות שכינסתי הצלחנו לקיים רק 3, תמיד מאותה סיבה: היעדרות חברי הקואליציה שהם 2/3 מהחברים בועדה”.

לדברים אלו הגיב היום חבר הקואליציה אביעד מנשה: ״שוב האשמות לא מבוססות, שוב ניסיון ׳לתפוס כותרות׳ ושוב ׳ספינים׳ מבית מדרשה של ויוי וולפסון, ראשת מרצ. אז על מה באמת מדובר? בישיבת מועצת העיר האחרונה, הערתי לויוי וולפסון על כך שבאורח פלא לא תמיד נשלחים לחברי הוועדה זימונים לישיבות. ישיבות מתבטלות מהיום להיום, חברי הועדה לא יודעים כלל אם מתקיימות ישיבות ובכלל שורר כאוס שלם בכל ניהול הוועדה״.

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הוא הוסיף ואמר כי ״הפרוטוקולים רצופים שגיאות, דברי הנוכחים לא מופיעים בהם שלא לדבר על כך שקיימים פרוטוקולים מישיבות שונות שמועתקים כמעט אחד לאחד וסדר יום לוועדות נשלח רק אם חברי הועדה מבקשים. תשובות להערות שלי – לא קיבלנו.

לא אז ולא היום. גם בקשתי לפתוח קבוצת וואטסאפ בין חברי הוועדה לא נענתה״.

חבר קואליציה נוסף, אלעד רוזגוביץ, ציין בשיחה עם ״רמת גן גבעתיים ניוז״ כי ״לצערי מתחילת הקדנציה הזו כל ההתנהלות סביב הזימונים וביטול הישיבות זה תוהו ובוהו אחד שלם. גם היום בוטלה ישיבה שנקבעה ליום שישי. זה ככה חדשות לבקרים הביטולים האלה. אני רואה במה שנעשה השבוע משהו מכוון מצידה, היא ידעה שאינני יכול להגיע בערב, בסופו של דבר אני גם עובד ויש לי אילוצים שלא מאפשרים לי להתאים את לוח הזמנים שלי ללו״ז של ויוי וולפסון. בסוף היא קובעת מתי שמתאים לה בלי תיאום עם שאר החברים בוועדה״.
ביטול הזימונים. מתוך דף הפייסבוק של רוזגוביץ׳
זו היתה פרובוקציה מצידה? 
״להמשיך בהכפשות שלה נגדי ונגד החברים האחרים בוועדה השבוע הייתה המשימה המרכזית שלה ובכלל בשנה האחרונה מאז שהיא מצאה את עצמה באופוזיציה. מה שמפריע לי פה מעבר לניצול הציני של הוועדה לניגוח אישי זה שהיא כיהנה הרי כסגנית ראש עיר במשך קדנציה שלמה ובזמן הזה לא מונה בכלל מבקר לעיריית גבעתיים.
אז על אחת כמה וכמה לא הייתה בכלל וועדת ביקורת, וזה היה בסדר. עם זה היא חיה בשלום בזמנו כל עוד השכר שלה נכנס לחשבון הבנק שלה בראשון לחודש. ברגע שהיא עברה לאופוזיציה היא פתאום נזכרה שיש ביקורת״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות