יום שישי , מרץ 29 2024

קובי מחכה לשאמה

ראש עיריית טבריה, רון קובי, מדבר בראיון בלעדי ל"רמת גן ניוז" על החברות עם ראש עיריית רמת גן ("הוא גבר גבר"), על הפולסא דנורא שהוציאו נגד שניהם ("לא מתרגש מאייטולות") ועל רצונו לרוץ איתו ברשימתו לכנסת. לכרמל יש שבועיים להרים את הכפפה עד מועד סגירת הרשימות

רון קובי עם כרמל שאמה הכהן
רון קובי עם כרמל שאמה הכהן

האם כרמל שאמה הכהן יעזוב את ראשות עיריית רמת גן לטובת ריצה לכנסת עם חברו הטוב רון קובי, ראש עיריית טבריה (לפחות עד שיודח על ידי שר הפנים) אם זה תלוי בקובי התשובה חיובית.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בראיון בלעדי שהעניק ראש עיריית טבריה לאתר רמת גן גבעתיים ניוז הוא מדבר על החברות הגדולה ביניהם ועל הרצון לראות אותו ברשימה שלו לכנסת. “אני אשמח מאוד אם כרמל יצטרף אליי”, אומר קובי. “כרמל הוא חבר טוב, אני סומך על שיקול הדעת שלו. אני מנצל את הבמה שלך כדי לקרוא לו להצטרף אליי ואני אשמח מאוד אם הוא יבוא”.

השיחה עם קובי התקיימה אתמול, שעה אחרי שקובי הגיש עתירה נגד שר הפנים ולפני השימוע שייערך לו עם ראשי רשויות נוספים שלא הצליחו להעביר את התקציב. לדברי קובי, שר הפנים הפעיל גורמים במועצת העיר שלו כדי למנוע את מעבר התקציב. קובי משוכנע שדרעי לא יכול לפטר אותו עקב אי יכולתו להעביר את התקציב.

בינתיים דרעי מנצח אותך. אתה על סף הדחה.

“אני לא יודע אם הוא מנצח. הגשנו עתירה נחיה ונראה מה יהיה”.

בחודש יוני רשם קובי את מפלגתו “הימין החילוני” אצל רשם המפלגות ברשות התאגידים. מפלגת “ישראל ביתנו” של אביגדור ליברמן עתרה נגד הרשימה שלטענתם היא “מפלגת קש שהוקמה כדי לגרוע קולות מישראל ביתנו”. בסביבתו של ליברמן חששו כי שם המפלגה, “הימין החילוני”, יטעה את הציבור שכן ישראל ביתנו יצאה במסע פרסום לקראת הבחירות האחרונות עם המילים “ימין” ו”חילוני”. רשם המפלגות דחה את העתירה ומאז קובי הולך בכל הכוח נגד ליברמן.

“יש לנו מפלגה חזקה מאוד ויש סחף אדיר כלפינו”, אומר קובי, שלדבריו מזהה בסקרים רצון להצביע לימין חילוני מובהק, שמתנגד לכפייה דתית. זה – כך לפחות מצטייר ממה שמפורסם בתקשורת – גם החוט המקשר בין שאמה לקובי.

החברות בין השניים הפכה לשיחת היום ברמת גן אחרי שקובי העלה סרטון לייב בפייסבוק מהמפגש ביניהם שבו נראה קובי מעודד את חברו במאבק נגד החרדים והכפייה הדתית.

על מה דיברתם במפגש ביניכם?

“על הרבה דברים”.

מה אתה חושב על ההתנהגות שלו בפרשת השבת?

שהוא גבר גבר. שהוא תותח. ומה שהוא עושה זה הדבר הכי טוב לעיר ואתם צריכים להודות לאל שהוא ראש העיר שלכם. אם ירצה הוא יהיה אתכם הרבה שנים”.

אתה יודע שהוציאו לו פולסא דנורא?

“אז מה אם הוציאו לו פולסא דנורא? גם לי הוציאו. אין מה להתרגש מזה. זה לא רבנים, זה אייטלולות“.

הדביקו לכרמל את השם “רון קובי הרמת גני”? מה זה אומר? שהפכת למותג.

“זה מצחיק, אבל מה שחשוב זה שהמדינה הזו תצביע לימין ולא תקבל את אריה דרעי”.

כשהוא נשאל על קווי הדמיון בין רמת גן לטבריה ביחסי דתיים חילוניים והאם לא מדובר בסופו של דבר במאבק מקומי שיצר בטבריה הוא מייד יורה: “אני אפתיע אותך. אני מרגיש שבכל הארץ יש סחף כלפיי יותר גדול ממה שיש כלפי הנושא הזה בטבריה. גם ברמת גן יהיו לי בוחרים”.

אם כרמל לא יצטרף יש מצב שתיקח מישהו אחר מרמת גן? אולי את רועי ברזילי שמייצג קו מאוד דומה לך?

“אתה מוזמן להפנות אותו אליי. אני אשמח מאוד”.

גורם במערכת הפוליטית העריך כי הסיכוי להצטרפותו של שאמה לקובי קטן. זאת, למרות ש”כל המהלכים שהוא נוקט בהם מעידים על כך שהוא מעוניין ללכת לרמה הארצית”.

את תגובתו של כרמל שאמה הכהן לדברים לא הצלחנו להשיג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. בדיחה.
    כרמל שאמה לא יצטרף למפלגה של רון קובי.
    יש ביניהם הבדלי רמה כל כך גדולים, שהצטרפות של כרמל שאמה הכהן לרון קובי רק תפגע בתדמית שלו.
    תנו לרון קובי לחיות בסרט שיצר לעצמו, כי אם הוא רק נבחר לראשות העיר וכבר בורח לממשלה כי לא הצליח להעביר תקציב שנתי, זה אומר הכל על היכולות שלו ועל הפוטנציאל הפוליטי שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות