יום שישי , אפריל 19 2024

דריכות ברמת גן לקראת חשיפת זהותו של היוזר איתי עמירם

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה לפייסבוק לחשוף מלוא המידע על הפרופיל, שהטריד לא מעט תושבים ברמת גן. יו"ר האופוזיציה: "התופעה הבזויה של פוליטיקאים שמתחבאים מאחורי יוזרים פיקטיביים נגמרה. נודע לי כי חלק ממערך התקיפה מגיע מתוך העירייה עצמה ואת זה אני אבדוק לעומק"

WhatsApp Image 2019-05-15 at 10.25.58
חגי אשר. צילום פרטי

האם נגמרה תופעת היוזרים הפיקטיביים שמטרידה את תושבי רמת גן? זה מה שמסתמן בעקבות פסק הדין שנתנה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב אביגיל כהן ולפיו על פייסבוק לחשוף את פרטיו האמיתיים של היוזר איתי עמירם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


יו”ר האופוזיציה ברמת גן, חגי אשר, בירך על ההחלטה ואמר כי “התופעה הבזויה של פוליטיקאים שמתחבאים מאחורי יוזרים פיקטיביים נגמרה. בזבוז כספי ציבור בשביל להשמיץ תושבים שמעבירים חלילה ביקורת? לאן הגענו?”

אשר מבטיח: “נודע לי כי חלק ממערך התקיפה מגיע מתוך העירייה עצמה ואת זה אני אבדוק לעומק. כבר אמרתי בישיבת המועצה שאנחנו יודעים בדיוק מי הם העומדים מאחורי היוזרים. אני מציע לכולם לחדול ולא לסכן את עצמם עבור פוליטיקאים חסרי חוליות. לא יתכן שתושבים יקבלו הודעות איומים. פעילי הבחירות שהפכו לעובדים מיד אחרי הבחירות צריכים להבין שתפקידם לשרת את הציבור ולא להשמיץ תושבים או פוליטיקאים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות