יום שלישי , אפריל 16 2024

חנויות הרהיטים הכי טובות בגבעתיים לשנת 2024

ריהוט הבית הפך במרוצת השנים מצורך פונקציונלי לאפקט אסתטי המכניס יופי ותחושת נוחות ונעימות בחלל הבית. אחרי שהבנו מה המטרה של הריהוט בבית הגיע הזמן לגלות מאיזה חנויות רהיטים מומלצות בגבעתיים נוכל להביא אותו.

חנויות רהיטים מומלצות בגבעתיים

מגיע שלב בחייו של כל רהיט בו הוא אומר “דיי, נשבר לי” וצונח לריצפה, במקום להתעלל ברהיט ולסחוט ממנו כל טיפת אנרגיה בה הוא משתמש כדי לעמוד על הרגליים אולי הגיע הזמן להפטר מכל מה שמתנדנד/חורק/נשבר ולהחליף בדגם חדש שמתאים לשנת 2024.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


את המסע אחרי חיפוש הרהיטים אתם יכולים לעשות לבדכם ולהסתובב בגבעתיים אבל אנחנו רוצים לחסוך לכם את הגב התפוס וכאבי הברכיים אז במקום להסתבך תוכלו להציץ ברשימה הבאה ולמצוא את המקומות אליהם תצטרכו להגיע כדי למצוא ריהוט חדש בגבעתיים.

צ’יבובו

חנות צ’יבובו שבגבעתיים מציעה ללקוחותיה חווית קנייה משתלמת יותר בהשוואה לחנויות אחרות בעזרת קניה ישירה מהיבואן ללא פערי תיווך וללא עלויות נוספות שבדרך כלל נוספות בדרך עם כל יד שמנסה להרוויח עליכם. אל החנות ניתן להגיע ( יש לתאם מראש ) ולהתרשם ממגוון המוצרים שיש למקום להציע בתצוגה.

כל הרהיטים שהחנות מציעה עשויים מ100% עץ מלא מה שאומר שהרהיטים חזקים ועמידים יותר לעומת חומרים אחרים כגון סיבית, MDF ואחרים. נוסף על כך מתוך הבנה של צורכי הלקוח מאפשרת החנות לבצע את התשלום על הרהיט רק בהגיעו לבית הלקוח דבר שיכול למנוע הרבה בעיות ועוגמת נפש.

חנויות הרהיטים הכי טובות בגבעתיים (צילום: pixabay)
חנויות הרהיטים הכי טובות בגבעתיים

כתובת: כצנלסון 97
טלפון: 03-5541888

רהיטי מולה

כנראה שאין אדם שנולד בגבעתיים שלא מכיר את רהיטי מולה שכן החנות ליוותה את גבעתיים ברוב שנותיה עוד משנת 1953 כשהיא הייתה רק גבעה אחת. החנות מציגה מגוון קטן יחסית של רהיטים אך המחירים של החנות נוחים ושווים ומקלים בעת ההחלטה על הקניה.

בין היתר ניתן למצוא בחנות מזרנים ( פולירון, עמינח וקינג קויל ), ספות נוער ומיטה וחצי וכן חדרי שינה וארונות. מי שמחפש פתרון איכותי יכול להגיע לחנות וליהנות משירות אדיב ומחירים נוחים.

רהיטים שווים בגבעתיים (צילום: bigstockphoto)
רהיטים שווים בגבעתיים

כתובת: כצנלסון 127, גבעתיים
טלפון: 03-6735880

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות